Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu marki ŠKODA 2016-08-11 Dyrektor marketingu ŠKODA Polska Maciej Michalik kończy swoją przygodę z marką po prawie 12 latach współpracy. Michalik pełnił funkcję dyrektora marketingu przez 7 lat, wcześniej pracując w Zespole Produktu i Komunikacji ŠKODA Polska na stanowisku product managera. Przez ten czas marka ŠKODA zdobyła liczne nagrody w konkursach dla najlepszych projektów marketingowych i kampanii reklamowych, nagrody przyznawane przez dziennikarzy i ekspertów z branży motoryzacyjnej oraz najważniejszy tytuł lidera rynku samochodów nowych w Polsce, utrzymując go już od 7 lat z rzędu.   Obowiązki dyrektora marketingu marki ŠKODA Polska przejmuje Arkadiusz Gwizdek. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi jako dyrektor marketingu Hochland Polska, a ostatnio jako dyrektor marketingu marki Amica. Gwizdek jest również przewodniczącym Grupy Jurorskiej w konkursie efektywności komunikacji marketingowej EFFIE Awards. Arkadiusz Gwizdek na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za obszary działania zespołów: Produktu i komunikacji, CRM i PR w ramach całego marketingu marki ŠKODA.