Lipiec na polskim rynku: tendencja do wzrostu, ŠKODA wyprzedza trend 2016-08-12 W lipcu polskie drogi zapełniły się kolejnymi, 3 604 egzemplarzami samochodów marki ŠKODA. To wynik o 9,7% lepszy od tego, osiągniętego w analogicznym okresie w roku poprzednim. W lipcu rozwinął się cały polski rynek samochodów, choć w gorszym tempie niż czeska marka – o 5,4%. Modele Octavia i Fabia niezmiennie pozostają liderami w klasyfikacji modeli, a ŠKODA jako całość pozostaje dalej najchętniej wybieraną marką samochodów przez Polaków. Od stycznia zdecydowało się na nią już w sumie 30 554 Klientów.   To był dobry miesiąc dla wszystkich kluczowych modeli ŠKODY. Poza liderami polskiego rynku – Octavią i Fabią - swoją popularność na polskim rynku zwiększyły także Citigo, Yeti i Superb. Czeska marka sprzedała w lipcu w naszym kraju w sumie o 9,7% samochodów więcej niż w analogicznym okresie w roku poprzednim (wzrost z 3 286 do 3 604 zarejestrowanych samochodów), co pozwoliło jej osiągnąć udział na polskim rynku na poziomie 11,5%. Jeszcze lepiej wyglądają statystyki marki z perspektywy łącznego wyniku dla pierwszych siedmiu miesięcy: od początku tego roku w Polsce zarejestrowano już 30 554 samochodów ŠKODY. To bardzo dobry wynik, lepszy od zeszłorocznego aż o 13,24%. Pod tym względem marka utrzymuje pozycję zdecydowanego lidera polskiego rynku, z udziałem rynkowym sięgającym aż 12,6%. „Nasze modele przez cały czas wzmacniają naszą pozycję na rynku, a jesteśmy już bliscy powitania kolejnej nowości, która ma dla nas szczególne znaczenie. To ŠKODA Kodiaq, nasz pierwszy duży SUV, który wnosi tradycyjne wartości czeskiej marki do tego szalenie ważnego i intensywnie rozwijającego się segmentu. To kolejna pozycja w naszej gamie, która ma szanse spotkać się z rewelacyjnym przyjęciem Polaków i kontynuować historię sukcesu ŠKODY” – zauważa Michał Cabaj, Kierownik ds. PR marki ŠKODA.