ŠKODA AUTO rozpoczyna sprzedaż w Singapurze 2018-04-18 ŠKODA AUTO otwiera centralny salon sprzedaży w południowo-azjatyckim Singapurze. Od maja tego roku marka początkowo oferować będzie sześć modeli: RAPID SPACEBACK, OCTAVIA i OCTAVIA RS, SUPERB oraz SUV-y KAROQ i KODIAQ. ŠKODA AUTO uruchamia sprzedaż swoich samochodów w Singapurze. Właśnie otwarty został pierwszy salon sprzedaży. Importerem i partnerem handlowym marki jest Volkswagen Group Singapore (VGS). Na otwarcie zaproszono wszystkich posiadaczy samochodów marki ŠKODA w Singapurze. "W strategii 2025 planujemy rozszerzyć globalną obecność ŠKODY, która istnieje już na 102 rynkach. Wejście na rynek singapurski jest kolejnym krokiem w konsekwentnej realizacji tego planu"- mówi prezes ŠKODA AUTO Bernhard Maier. Chociaż władze wprowadziły limit prywatnych rejestracji samochodów, zaistnienie na tym rynku motoryzacyjnym uważane jest za kluczowy krok w ekspansji marki w Południowo-Wschodniej Azji. ŠKODA startuje w Singapurze z ofertą składającą się z modeli: RAPID SPACEBACK, OCTAVIA i OCTAVIA RS, SUPERB oraz SUV-ami KAROQ i KODIAQ. Nowe pojazdy będą dostarczane do Klientów od maja 2018 roku.  Dalsza internacjonalizacja firmy i zdobywanie nowych rynków to kluczowe obszary działań określone w „Strategii 2025”. Plan ŠKODY zakłada digitalizację swoich produktów i procesów, ofensywę na nowych rynkach i rozwój tradycyjnego modelu biznesowego, poszerzając go o ofertę usług mobilności. W ramach Strategii 2025 ŠKODA AUTO pracuje także intensywnie nad dalszą globalizacją, planując obecność marki na 120 rynkach na świecie.