Marketing ŠKODY na podium w konkursie AD WO/MAN 2019 miesięcznika „Press” 2020-04-10 W ramach konkursu AD WO/MAN, organizowanego przez magazyn „Press”, nagrodzono najlepsze firmy i osobistości z branży reklamowej. Nagroda przyznawana jest za sukces w biznesie reklamowym, kreatywność i promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. W kategorii Ad Marketer Roku trzecie miejsce zajął Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska.    Zwycięzców w kategorii najlepszego Ad Marketera roku wyłoniono po raz drugi w historii konkursu. Wybór w tej kategorii przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm mogła wskazać najbardziej cenionych marketerów. W drugim etapie o wyborze Ad Marketera Roku decydowało jury złożone z najwyższej klasy ekspertów.   - To wielkie wyróżnienie jest efektem wspólnej pracy całego zespołu marketingu ŠKODA Polska. Wszystkim moim pracownikom pragnę złożyć ogromne podziękowania za zaangażowanie, kreatywność oraz innowacyjność. Za pielęgnowanie zasad pracy zespołowej, stawianie kolejnych wyzwań rzeczywistości i budowanie wspólnie Wszystkiego, co ważne! Dzięki pracy mojego zespołu marka ŠKODA może być jeszcze bliżej swoich klientów i wychodzić na przeciw ich potrzebom. Za wspaniałą współpracę w ubiegłym roku dziękuję również zespołom Isobar Polska, PHD Media, CPC Brands Consultants oraz GoldenSubmarine. Mam nadzieję, że choć teraz nagroda dotarła do nas zdalnie, już niebawem będziemy mogli świętować jej zdobycie osobiście - komentuje Arkadiusz Gwizdek.