ŠKODA rozpoczęła kampanię promującą samochodowy Salon Online 2020-04-16 „Włóż ŠKODĘ do koszyka” - pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania marketingowa marki, promująca platformę służącą do komfortowego zamawiania samochodów online. SKODA jako pionier innowacji, wsłuchując się w głos swoich klientów, odważnie realizuje inwestycje w nowe technologie. Trendy i rozwiązania za zakresu oferowania nowych modeli online, kreowane i wdrażane przez ŠKODĘ już w 2019 roku, znajdują obecnie coraz szersze zastosowanie na motoryzacyjnym rynku w Polsce. Na początku 2019 roku ŠKODA jako pierwsza marka wprowadziła na polski rynek platformę służącą do zamawiania samochodów online. To nowoczesne i intuicyjne narzędzie umożliwia zamówienie samochodu w leasingu zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym bez konieczności wychodzenia z domu. Stworzenie platformy to dowód na innowacyjne podejście marki do kwestii obsługi klienta, ale także odpowiedź na zmieniające się potrzeby i tempo życia konsumentów. Wyznaczanie trendów jest jednym z priorytetów ŠKODY, będącej liderem rynku w obszarze nowoczesnych technologii i rozwiązań. Za pomocą pierwszej na polskim rynku platformy możliwe jest nie tylko zamówienie auta, ale również uzyskanie finansowania wybranego modelu. ŠKODA umożliwia również rozmowę z ekspertem ŠKODY przy pomocy tabletu, komputera czy smartfona w formie indywidualnej transmisji, podczas której klient może zadać pytania dotyczące poszczególnych modeli, wyposażenia i akcesoriów. - Cały proces, począwszy od wybrania modelu samochodu, a kończąc na uzyskaniu zgody na leasing odbywa się online i można go zrealizować korzystając ze smartfona czy laptopa. To unikatowe rozwiązanie, które ŠKODA jako pierwsza wprowadziła na polskim rynku, odpowiada na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Prezentując Salon Online na początku 2019 roku nie spodziewaliśmy się, że okaże się on tak przydatny w aktualnej sytuacji. Cieszymy się, że pomimo zaleceń utrzymywania dystansu i pozostania w domach ŠKODA może być blisko swoich klientów nawet w niecodziennych okolicznościach – komentuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska. Kampania promująca Salon Online ŠKODY pod hasłem „Włóż ŠKODĘ do koszyka” jest realizowana w mediach online. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.