ŠKODA stawia na emocje w nowym spocie kampanii elektrycznego modelu ENYAQ iV 2021-05-14 „Uwolnij energię, doładuj życie!” to hasło kampanii nowej elektrycznej ŠKODY ENYAQ iV. Drugi spot reklamowy prezentujący przełomowy model, który wznosi markę ŠKODA na jeszcze wyższy poziom, właśnie ujrzał światło dzienne. Podkreśla on pozytywne emocje, radość i energię, jaką daje towarzystwo osób najbliższych. Jednocześnie uwidacznia dynamizm, komfort i przestrzeń, którą oferuje pierwszy w pełni elektryczny SUV marki.   ŠKODA w krótkim czasie zbudowała silną pozycję w obszarze e-mobilności na polskim rynku motoryzacyjnym. Na sukces marki wpłynęło wprowadzenie na rynek atrakcyjnych modeli z napędem elektrycznym oraz hybrydowym typu plug-in, aktywne działania sprzedażowe oraz szereg spójnych, kreatywnych i konsekwentnie realizowanych działań marketingowych. ŠKODA przez cały 2020 rok była obecna w wielu kanałach takich, jak digital, radio i telewizja, a także prowadziła innowacyjne działania niestandardowe. W 2021 roku marka kontynuuje drogę, którą obrała, wprowadzając na polski rynek przełomowy model ENYAQ iV. Drugi spot ŠKODY promujący przełomowy model marki naładowany jest pozytywną energią. Towarzyszy mu przebój Phila Collinsa „In the Air Tonight” oraz voice over „Czas doładować życie, energią, zabawą, radością i prawdziwymi emocjami. Uwolnij energię. Doładuj życie”. Nawiązuje on do przyjaznego dla środowiska i bardzo dynamicznego napędu modelu ENYAQ iV. Pełna energii muzyka i montaż podkreślają charakter samochodu: dynamikę, pozytywną energię, moc oraz piękno. Spot reklamowy jest dostępny pod LINKIEM.   Elektryczny SUV to przełom w historii marki. Jest czwartym reprezentantem tego segmentu w portfolio ŠKODY, ale pierwszym zasilanym w pełni elektrycznie. ENYAQ iV został oparty na modułowej platformie MEB opracowanej specjalnie dla samochodów elektrycznych i jest wyposażony w najnowsze technologie z zakresu bezpieczeństwa czy Infotainment. Samochód ten jest innowacyjnym połączeniem emocjonującego designu, komfortu i funkcjonalności SUV-a oraz nowoczesnego napędu elektrycznego. – ŠKODA ENYAQ iV to przełomowy model, który już teraz spełnia wszystkie oczekiwania współczesnych kierowców. Łączy w sobie nieprzeciętny design, najwyższą jakość wykonania z nowoczesnymi technologiami z zakresu bezpieczeństwa oraz łączności. Ponadto za sprawą w pełni elektrycznego napędu oferuje dynamiczną i komfortową jazdę z poszanowaniem środowiska naturalnego. Auto spełnia wszelkie potrzeby kierowcy, oferując mu także możliwość szybkiego ładowania oraz pokaźny zasięg. ENYAQ iV dysponuje mnogością innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają nam na dokonanie arcyważnego kroku naprzód w erę e-mobilności – podkreśla Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska.   Szeroko zakrojona kampania, która wystartowała 1 maja, realizowana jest w telewizji, internecie oraz mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.