Dyrektor generalny ŠKODA AUTO, Thomas Schäfer, wprowadza nowy format „TS X” na platformie LinkedIn 2021-09-02 Prezes zarządu ŠKODA AUTO, Thomas Schäfer, zapoczątkował na swoim profilu LinkedIn nowy format noszący tytuł „TS X”. W ramach formatu CEO ŠKODY w krótkich filmach będzie regularnie zabierał swoich obserwatorów na jazdy testowe różnymi modelami marki. Pierwszy dynamiczny pokaz nowej generacji modelu FABIA dla mediów z całej Europy odbył się w drugiej połowie sierpnia w Sopocie. Dyrektor generalny ŠKODA AUTO, Thomas Schäfer, wykorzystał tę sposobność, aby zainaugurować format „TS X” na platformie biznesowej LinkedIn. W pierwszym odcinku serii filmów CEO ŠKODY przedstawia te cechy bestsellerowego modelu FABIA, które zrobiły na nim największe wrażenie. Prezes przedstawił główne wyróżniki modelu oraz dokonał jazdy próbnej wraz z dyrektorem ds. komunikacji w ŠKODA AUTO, Jensem Katemannem. CEO ŠKODY wyjaśnił również jakie znaczenie dla marki ma model FABIA oraz opowiedział o jego pozycji w portfolio produktowym ŠKODY. W przyszłości Thomas Schäfer w ramach programu „TS X” będzie regularnie odbywał jazdy testowe kolejnymi modelami marki wraz z gośćmi specjalnymi oraz ekspertami. Thomas Schäfer regularnie korzysta z sieci biznesowej LinkedIn, aby omawiać najnowsze osiągnięcia marki, dzielić się opiniami, spostrzeżeniami i przedstawiać plany na przyszłość. Konto Prezesa ŠKODY obserwuje obecnie ponad 33,000 użytkowników. Thomas Schäfer jest Prezesem Zarządu ŠKODA AUTO od sierpnia 2020 roku i wprowadza markę w nową dekadę dzięki strategii NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030. Z jego profilem na LinkedIn i pierwszym filmem dotyczącym modelu FABIA można zapoznać się TUTAJ.