ŠKODA ENYAQ iV w nowej kampanii „Mój elektryczny SUV” 2021-09-14 „Wybrałem go dla moich najbliższych. Dla ich przyszłości.” To mocny przekaz, który niesie ze sobą nowa kampania elektrycznej ŠKODY ENYAQ iV. Spot video kładzie nacisk nie tylko na moc i zasięg samochodu, ale przede wszystkim na jego bezemisyjność, a co za tym idzie – troskę o przyszłość najbliższych oraz otaczającego świata. „Mój elektryczny SUV” to hasło kampanii, która realizowana jest przez markę ŠKODA w telewizji oraz digitalu. Nowy spot ŠKODY ENYAQ iV ukazuje czteroosobową rodzinę przemierzającą nadmorskie okolice elektrycznym SUV-em marki podczas zachodu słońca. Dynamicznym i pełnym klimatu obrazom towarzyszy kompozycja Moby'ego. Z ust lektora słyszymy: „Mój elektryczny SUV. Moc, która zapewnia emocje. Zasięg, który daje mi wolność i komfort bycia sobą. Ale nie wybrałem go dla mocy i zasięgu. Wybrałem go dla moich najbliższych. Dla ich przyszłości.” Spot video, dostępny pod LINKIEM, jest częścią kampanii ŠKODY ENYAQ iV, która wystartowała 6 września. Jej celem jest podkreślenie kluczowych cech modelu, takich jak duży zasięg, imponująca moc, zastosowanie nowoczesnych technologii, przestronność, ponadprzeciętny komfort oraz wyróżniający design. W komunikacji marka stawia także na napęd elektryczny i podkreśla, że motywacją takiego wyboru może być nie tylko styl życia, ale przede wszystkim troska o najbliższych oraz środowisko. – ENYAQ iV realizuje śmiałą wizję marki dotyczącą holistycznego podejścia do tematyki e-mobilności. Ten elektryczny SUV nie tylko spełnia oczekiwania współczesnych kierowców pod kątem designu, wygody czy zastosowanych technologii, ale także odpowiada na wyzwania współczesnej motoryzacji. Prezentując atrakcyjny samochód z napędem w pełni elektrycznym, wysyłamy jako marka ŠKODA komunikat o tym, jak ważne jest to, aby już teraz wspólnie zadbać o środowisko naturalne – dla nas i dla przyszłych pokoleń – podkreśla Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska. Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji oraz digitalu. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media. Na dedykowanej stronie www.enyaq.pl dostępne są wszelkie informacje o modelu.