ŠKODA AUTO uruchamia innowacyjną Akademię Sprzedaży 2021-11-24 ŠKODA AUTO łączy swoje programy szkoleniowe w zakresie sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej i rozpoczyna działanie Akademii Sprzedaży. Marka dostosowuje swoje kursy szkoleniowe do potrzeb międzynarodowych importerów i dealerów oraz stale podnosi jakość i efektywność programów edukacyjnych. Nowa Akademia Sprzedaży ŠKODY będzie współpracować ze szkołami i uczelniami w celu promowania kultury innowacji.   - Dzięki nowej Akademii Sprzedaży idziemy o krok naprzód, przyjmując holistyczne podejście dla naszych cyfrowych usług. Planujemy wykorzystanie technologii, takich jak wirtualna/rozszerzona rzeczywistość i sztuczna inteligencja, aby realistycznie symulować codzienne sytuacje w naszych salonach, doskonalić treści szkoleniowe w ukierunkowany sposób oraz podnosić jakość udzielanych porad. Format szkoleń online upraszcza ten proces i poprawia naszą wydajność – wyjaśnia Martin Jahn, członek zarządu ŠKODA AUTO ds. sprzedaży i marketingu. Akademia Sprzedaży ma na celu unowocześnienie technologii wykorzystywanych w trakcie szkoleń i stanie się cyfrowym centrum kompetencji. Treści przekazywane podczas treningów skupiają się na tematach przyszłości, takich jak elektromobilność i cyfryzacja. W ramach Akademii opracowywane będą odpowiednie strategie, indywidualnie dopasowane do partnerów z poszczególnych regionów. Nowa instytucja będzie także współpracować ze szkołami i uczelniami na rzecz promocji kultury innowacji. ŠKODA AUTO w szczególności skupia się na wykorzystaniu technologii cyfrowych w swoich programach szkoleniowych. Dla przykładu, już od 2020 roku serwisanci samochodów mogą wykorzystywać wirtualną rzeczywistość do symulacji wymiany akumulatorów w elektrycznych modelach producenta. Sztuczna inteligencja odgrywa również ważną rolę w nowej Akademii ŠKODY – cyfrowi asystenci potrafią wszechstronnie i bezpośrednio reagować na mowę oraz symulować sytuacje, jakie mogą wystąpić w salonach oraz punktach obsługi klienta. Technologia ta wnosi profesjonalną obsługę klienta na kolejny, jeszcze wyższy poziom. Dodatkowo szkolenia prowadzone online znacznie zmniejszają konieczność podróży, a tym samym ślad węglowy sieci sprzedaży ŠKODA AUTO.