Škoda rozszerzyła funkcje systemu Infotainment o nowe rabaty i oferty specjalne 2023-08-28 Marka Škoda rozszerzyła swoją samochodową aplikację „Oferty”. Bezpłatne oprogramowanie jest teraz dostępne na ośmiu rynkach i oferuje ponad 100 pozycji, takich jak: zniżki i promocje na stacjach benzynowych, w restauracjach, hotelach i sklepach. Dodatkowo znajdują się tam również specjalne propozycje ze sklepu internetowego Škoda Auto. Aplikacja jest kompatybilna ze wszystkimi obecnymi pojazdami wyposażonymi w nawigację Amundsen i Columbus najnowszej generacji. Bezpłatny dostęp do szerokiej gamy promocji Dzięki zaktualizowanej aplikacji „Oferty” podczas podróży samochodem marki Škoda wystarczy jedynie kilka kliknięć, aby uzyskać dostęp do różnych usług i produktów w obniżonych cenach, np. bezpłatnej filiżanki kawy. Zniżki dostosowane do kraju lub regionu, w którym aktualnie znajduje się kierowca, są prezentowane za pomocą wyświetlacza systemu Infotainment. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w modelach Fabia, Scala, Kamiq, Octavia, Karoq, Superb i Kodiaq wyposażonych w najnowszą generację systemów Amundsen lub Columbus. Oprócz Polski, aplikacja „Oferty” została już udostępniona w Czechach, na Słowacji, w Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii oraz  Finlandii. Od przekąsek i usług turystycznych po wynajem samochodów Wraz z najnowszą aktualizacją do wersji 5.1, zakres aplikacji poszerzył się o ponad 100 pozycji w obniżonych cenach, w tym napoje i posiłki czy produkty do konserwacji samochodów. W sklepie internetowym marki znajdują się, m.in. rabaty na zestawy opon czy usługi czyszczenia klimatyzacji, a portfolio stale się poszerza. W aplikacji dostępna jest także 10-procentowa zniżka na praską kartę turystyczną (Prague Visitor Pass), która zwykle dostępna jest tylko w centrach informacyjnych. Ponadto użytkownicy Škody w Czechach i na Słowacji mają możliwość tańszego wypożyczenia modelu Enyaq na weekendowe wycieczki i jazdy próbne. Poszczególne usługi i ich dostępność podlegają warunkom ustalanym przez każdego z partnerów marki. Szybki dostęp i łatwa realizacja Dostęp do aplikacji „Oferty” jest niezwykle prosty – wystarczy kliknąć ikonę z oznaczeniem „%”. Po zaakceptowaniu regulaminu oraz potwierdzeniu adresu e-mail, dostępne są różne promocje. Po wybraniu jednej z nich użytkownicy mogą odwiedzić stronę internetową partnera za pomocą kodu QR lub pobrać swój unikalny kod rabatowy. Następnie kod jest wysyłany na zatwierdzony adres e-mail oraz znajduje się w sekcji „Wiadomości” w aplikacji MyŠkoda. Kod rabatowy może zostać zeskanowany przez personel firmy partnerskiej w punkcie płatności lub wprowadzony podczas procesu zakupu online. Osoby nieposiadające profilu i zainstalowanej aplikacji MyŠkoda, np. najemcy aut z wypożyczalni, również mogą korzystać z promocyjnych ofert. Jednak dla tych użytkowników propozycje nie są spersonalizowane, a szczegóły odpowiedniej zniżki można wyświetlić tylko po zeskanowaniu kodu QR na ekranie systemu Infotainment.