Połączenie sportu z przestronnością SUV-a. Nowa Škoda Kodiaq teraz dostępna również w wariancie Sportline 2024-08-19 Nowa Škoda Kodiaq Sportline drugiej generacji to model dla tych, którzy chcą by ich samochód posiadał sportowy charakter, a jednocześnie nie chcą rezygnować z wygody SUV-a. Budzący emocje nowoczesny design, niezwykle przestronne wnętrze i sportowy duch, - taka właśnie jest Nowa Skoda Kodiaq. Ze szczegółami cenowymi nowej wersji wyposażenia tego modelu można zapoznać się na stronie internetowej. Wyjątkowy wygląd podkreślony przez detale Škoda Kodiaq Sportline z pewnością ma swój niepowtarzalny charakter. Wyróżniający się, dynamiczny wygląd od razu przyciąga spojrzenie. Samochód wyróżnia się nie tylko swoją masywnością, ale i licznymi detalami wykończonymi w czarnym połysku, takimi jak ramka grilla, relingi dachowe, listwy wzdłuż okien, obudowy lusterekczy oznaczenia modelu na pokrywie bagażnika. Standardowo samochód wyposażony jest też w reflektory przednie TOP LED Matrix z efektem powitalnym oraz tylne światła LED z czerwonym ozdobnym paskiem pomiędzy lampami i dynamicznymi kierunkowskazami. Uwagę przykuwają też 19 calowe aluminiowe felgi Tirsuli, które dodają jeszcze więcej szyku. Połączenie elegancji i sportowego charakteru Wiele dzieje się również we wnętrzu. Sportline Design Selection oferuje między innymi sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami, czarną tapicerkę Suedia czy ozdobne listwy na desce rozdzielczej i drzwiach. W centrum uwagi znajduje się 3-ramienna, wielofunkcyjna sportowa kierownica z logo sportline, czy ekran systemu Infotainment, który po wejściu do środka pojazdu wyświetla logo powitalne Sportline.  Moc, której nie zabraknie Škoda Kodiaq Sportline dostępna jest w czterech wariantach. We wszystkich moc przenoszona jest na koła za pomocą automatycznej przekładni DSG. Dwa warianty benzynowe, wspomagane silnikami elektrycznymi, generują odpowiednio 110 kW (150 KM) w przypadku miękkiej hybrydy oraz 150 kW (204 KM) przy wykorzystaniu technologii plug-in. Napęd w tych wariantach trafia na przednią oś. Do wyboru są również dwa silniki wysokoprężne, słabszy o mocy 110 kW (150 KM), którego moc przekazywana jest jedynie na przednią oś, oraz mocniejszy o mocy 142 kW (193 KM), który oferowany jest z napędem na cztery koła.