Sukces polskiego zespołu w międzynarodowym konkursie Škoda Challenge 2025 2025-09-17 Polski zespół zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji Škoda Challenge – prestiżowego konkursu dla pracowników autoryzowanych salonów i serwisów marki. Finał 2025 roku odbył się we wrześniu w Wiedniu i był zwieńczeniem wieloetapowych eliminacji, obejmujących zarówno rozgrywki krajowe, jak i etap międzynarodowy. W tym roku konkurs obejmował reprezentantów z aż 30 krajów. Škoda Challenge – rywalizacja na najwyższym poziomie Škoda Challenge to cykliczne wydarzenie organizowane przez czeskiego producenta, którego celem jest sprawdzanie wiedzy i umiejętności pracowników sieci dealerskich i serwisowych. Rywalizacja obejmuje różne obszary działalności marki – od sprzedaży, przez doradztwo serwisowe i mechanikę, aż po lakiernictwo i elektromobilność. Uczestnicy rywalizują w dziesięciu kategoriach indywidualnych: doradca serwisowy, kierownik serwisu, mechanik, technik diagnosta, kierownik części, ekspert ds. wysokiego napięcia, lakiernik, sprzedawca samochodów nowych i kierownik sprzedaży samochodów nowych oraz przedstawiciel importera. W Škoda Challenge nagradzane są nie tylko osiągnięcia poszczególnych uczestników, ale również całych drużyn. Ich końcowa lokata zależy od wyników uzyskanych w zadaniach zespołowych, teście wiedzy o marce i rywalizacji indywidualnej. Najlepsi z najlepszych Triumf polskiego zespołu w Škoda Challenge 2025 to potwierdzenie wysokiego poziomu wiedzy i umiejętności specjalistów pracujących w krajowej sieci dealerskiej i serwisowej. Sukces w międzynarodowej rywalizacji pokazuje, że polscy eksperci należą do ścisłej czołówki w całej organizacji Škody i mają realny wpływ na kształtowanie standardów obsługi klienta w Europie. Dla marki to dowód, że polski rynek nie tylko dynamicznie się rozwija, ale również wnosi istotny wkład w budowanie kompetencji i know-how całej organizacji. – To było niezwykle intensywne doświadczenie. Każdy z nas musiał dać z siebie maksimum, aby sprostać wymagającym zadaniom. Pracowaliśmy jako drużyna, wspieraliśmy się nawzajem i myślę, że właśnie ta współpraca była kluczem do sukcesu. Konkurs Škoda Challenge to nie tylko rywalizacja, to także okazja do nauki, wymiany doświadczeń, a przy tym ogromne emocje. Zwycięstwo jest dla nas dowodem, że codzienna praca, jaką wykonujemy w salonach i serwisach, przekłada się na realną jakość docenianą także w skali międzynarodowej – powiedział Bartosz Krawczyk, Regionalny Kierownik Sprzedaży oraz opiekun polskiego zespołu podczas Škoda Challenge 2025. Tegoroczny sukces wywalczył zespół specjalistów z różnych polskich grup dealerskich. W jego skład weszli: Daria Langrzyk, Doradca Serwisowy z Auto Salon Margo w Rybniku, Marcin Tarkawian, Technik Diagnosta z Carsed w Siedlcach, Jakub Saternus, Sprzedawca Samochodów Nowych z Grupy Cichy-Zasada w Warszawie, Łukasz Czerwiński, Kierownik Sprzedaży Samochodów Nowych z Grupy Cichy-Zasada w Warszawie, oraz Bartosz Krawczyk, przedstawiciel Importera VGP Škoda w Poznaniu. Drużyna łącząca doświadczenie sprzedażowe i serwisowe udowodniła, że polska sieć marki dysponuje ekspertami zdolnymi do zwyciężania na najwyższym, międzynarodowym poziomie.