1700 tylnych osi dziennie – rozbudowa fabryki KODY
1700 tylnych osi dziennie – rozbudowa fabryki KODY
Aby osiągnąć taką wydajność, istniejące do tej pory urządzenia zostały w znacznym stopniu zmodernizowane, a także w dużej mierze zautomatyzowane. Linia montażowa jest wykorzystywana do produkcji tylnych osi, montowanych w nowych modelach KODY. Inwestycja jest istotnym elementem strategii wzrostu marki. Producent do 2018 roku zamierza osiągnąć sprzedaż co najmniej 1,5 mln samochodów rocznie.
Michael Oeljeklaus, członek zarządu KODY odpowiedzialny za produkcję podkreśla: "Trwająca największa w naszej historii ofensywa modelowa marki KODA, ma na najbliższe lata zapewnić nam wyraźny wzrost sprzedaży. Aby wesprzeć działania zmierzające do osiągnięcia założonego celu, inwestujemy w nowe technologie produkcyjne i systematycznie zwiększamy wydajność naszych fabryk. Dociskamy pedał gazu we wszystkich obszarach produkcyjnych i nieprzerwanie będziemy poprawiać wydajność naszych fabryk".
Poza osiami, w fabryce części zamiennych w Mladá Boleslav produkowane są również skrzynie biegów i silniki dla modeli marki KODA.