Agresywna Wyprzedaż
Agresywna Wyprzedaż
Podczas akcji modele kody z 2005 roku można kupić z atrakcyjnymi upustami cenowymi, aż do 8000 zł na wybrane modele. Kampania opiera się na wizerunku osób, które rywalizując z innymi Klientami w salonach o kupno kody, zdobywają upragnione kluczyki do samochodu, jednak okupują to zniszczeniem garderoby i licznymi zadrapaniami. Reklamy prezentują te osoby – kobietę, mężczyznę i ojca z synem, w uszkodzonych ubraniach, ale dumnie trzymających kluczyki na tle nowo zakupionego modelu kody. Reklamy „Agresywna wyprzedaż” można usłyszeć we wszystkich ogólnopolskich i niektórych lokalnych stacjach radiowych, zobaczyć w gazetach codziennych (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Fakt), prasie motoryzacyjnej (Auto Świat) oraz w tygodnikach i miesięcznikach (Polityka, Wprost , Newsweek, Playboy). Również czołowe polskie portale internetowe (onet.pl, interia.pl, wp.pl) emitują banery reklamowe „Agresywna wyprzedaż” prezentujące kampanię i kierujące internautę do cenników promocyjnych umieszczonych na stronie www.skoda-auto.pl.