Bohemia Motors: kolejny zupełnie nowy salon KODY
Bohemia Motors: kolejny zupełnie nowy salon KODY
Wnętrze nowego salonu utrzymane jest w tonacji zgodnej z CI marki. Jasne, biało-zielone barwy dominują we wnętrzu salonu, uwydatniając odświeżoną identyfikacja wizualna marki - nowe logo, wprowadzone do komunikacji marki w połowie 2011 roku oraz nowy język designu. Salon doskonale oddaje charakter marki, którą cechują precyzja i ponadczasowa elegancja.
Salon Bohemia Motors w Warszawie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów. Oprócz merytorycznego wsparcia profesjonalnych sprzedawców, na Klientów czeka ekspozycja akcesoriów podwyższających komfort użytkowania auta, a także wzorniki lakierów i ekspozycja felg. Takie możliwości ułatwią podjęcie decyzji podczas pracy z konfiguratorem.
Ponadto Bohemia Motors oferuje pełny serwis posprzedażny obejmujący naprawy mechaniczne, jak i blacharsko-lakiernicze oraz usługi związane z finansowaniem i ubezpieczeniem pojazdów.
Bohemia Motors to drugi po L’emirze salon z nową identyfikacją wizualną marki. Otwarcie kolejnego salonu KODY planowane jest na II połowę roku.