Brązowe Effie: prestiżowa nagroda dla marki KODA
Brązowe Effie: prestiżowa nagroda dla marki KODA
23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie ogłoszono tegoroczne wyniki konkursu Effie, którego celem jest wybór najbardziej efektywnych kampanii reklamowych. Podczas XVIII Gali Effie Awards wręczono 54 statuetki w 22 kategoriach.
Prestiżowa, brązowa statuetka Effie w kategorii "Motoryzacja" została przyznana za kampanię „KODA z Pakietem Przeglądów w standardzie”. Nagrodzona kampania realizowana była w telewizji, radio, w prasie, w działaniach display i vod.
Oferta marki KODA, której dotyczyła kampania była rewolucyjna na polskim rynku. Wprowadziła bowiem wygodę i korzyści dla Klientów na zupełnie nowy poziom - możliwość darmowego odbycia w dowolnym z autoryzowanych serwisów na terenie całego kraju, obowiązkowego serwisowania samochodu przez pierwsze cztery lata lub 60 tys. kilometrów.
Kampanię zrealizowały agencja OPCOM i dom mediowy MediaCom.