Co wolą Polacy: niższą cenę czy dodatkowe wyposażenie?
18 czerwca 2015

Co wolą Polacy: niższą cenę czy dodatkowe wyposażenie?

Co wolą Polacy: niższą cenę czy dodatkowe wyposażenie?

Choć przez długi czas w Polsce zdecydowanie najważniejszym wyznacznikiem była jak najniższa cena zakupu samochodu, tendencje się zmieniają: Klienci są coraz bardziej wymagający, a promocyjne oferty wyposażenia ŠKODY jeszcze korzystniejsze w zakupie. Najnowsza promocja ŠKODY daje Klientowi możliwość wyboru upustu cenowego lub dodatkowych opcji bez dopłaty.
Co wolą Polacy: niższą cenę czy dodatkowe wyposażenie?
 
W czerwcu marka ŠKODA prowadzi innowacyjną kampanię sprzedażową: w jej ramach kupujący model Rapid będzie mógł zdecydować, czy woli otrzymać rabat 3 000 zł, czy wyposażenie dodatkowe o wartości do 6 000 zł w cenie auta (dodatki Klient wybiera sam z dostępnych dla modelu opcji).

To rozwiązanie dające w każdym przypadku niepobity stosunek jakości do ceny: korzystne zarówno dla osób poszukujących jeszcze atrakcyjniejszej ceny samochodu, jak i liczących na dużą liczbę atrakcyjnych dodatków przy niezmiennie konkurencyjnych warunkach zakupu.

Polacy gotowi zapłacić więcej za wyższą jakość

Zwykły rabat polskiego Klienta zadowala już coraz rzadziej: w przeciwieństwie do powszechnego przekonania o decydującej roli jak najniższego progu cenowego pozwalającego wejść w posiadanie nowego samochodu, kupujący auta w Polsce coraz częściej są gotowi zapłacić więcej za wyższą jakość i lepsze wyposażenie.

W tej chwili już przy wszystkich obecnie oferowanych modelach ŠKODY Polacy najczęściej wybierają środkową wersję wyposażenia Ambition, oferującą optymalny stosunek korzystnych warunków zakupu do atrakcyjnego wyposażenia z zakresu komfortu, bezpieczeństwa i zindywidualizowanego wyglądu.
 
Co wolą Polacy: niższą cenę czy dodatkowe wyposażenie?

Coraz częściej we wszystkich modelach wybierana jest także najwyższa wersja wyposażenia Elegance przy jednoczesnym ograniczaniu zainteresowania podstawową wersją Active. W przypadku modeli Octavia III i Superb II już blisko co czwarty egzemplarz wybierany jest w wersji Elegance. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się także wersje specjalne: wyjątkowo bogato wyposażona Laurin & Klement, dostosowana do terenowych warunków Scout i sportowa RS (wybierana już przez blisko co dwudziestego Klienta Octavii w Polsce).

Nowe modele ŠKODY oferują bardzo atrakcyjne możliwości indywidualizacji i zwiększenia komfortu. Najlepszym przykładem tego trendu jest przypadek Fabii: o ile druga generacja w Polsce zdecydowanie najczęściej wybierana była w podstawowej wersji wyposażenia Active, na drugim miejscu plasowała się środkowa wersja Ambition, a na topową odmianę Elegance decydował się zaledwie mniej niż 1% Klientów, rewelacyjnie przyjęta już w Polsce nowa generacja zdecydowanie najczęściej wybierana jest w odmianie Ambition, a na najwyższą Elegance decyduje się blisko co piąty Klient. Ponadto każda z tych wersji jest bardzo często wzbogacana o przygotowane przez importera dodatkowe pakiety promocyjne, zapewniające szeroki zakres wyposażenia w bardzo atrakcyjnych cenach.

Co wolą Polacy: niższą cenę czy dodatkowe wyposażenie?
 
Rolę ŠKODY w kształtowaniu tych trendów tłumaczy Marta Bernacka, product manager marki ŠKODA Polska: „Nasze samochody są jeszcze atrakcyjniejsze dzięki bardzo przemyślanej ofercie, trafnie odpowiadającej na potrzeby polskich nabywców. Klienci doceniają nie tylko bogatą ofertę wyposażenia, ale też możliwości finansowania zakupu, pakiety przeglądów oraz usługi assistance.”

Odważ się na postęp: najciekawsze elementy wyposażenia ŠKODY Rapid

KESSY: teraz otwieranie i zamykanie samochodu jest wygodniejsze i szybsze niż kiedykolwiek! Z bezkluczykowym systemem obsługi samochodu wystarczy trzymać kluczyk w kieszeni, by drzwi same otworzyły się po dotknięciu wewnętrznej części klamki i zamknęły dzięki czujnikowi zamontowanemu po jej zewnętrznej stronie. Dzięki systemowi Easy Start uruchamianie i wyłączanie silnika jest równie łatwe z przyciskiem zamontowanym przy kolumnie kierownicy.

Przednie reflektory przeciwmgłowe z funkcją CORNER i z LED: funkcja CORNER poprawia oświetlenie otoczenia pojazdu podczas skręcania, parkowania - uaktywnia się, kiedy włączony jest kierunkowskaz lub przednie koła są mocno skręcone w lewo lub w prawo. Światła LED zużywają mniej energii i mają bardzo długą żywotność, obniżając koszty eksploatacji, jednocześnie nadając efektownego wyglądu całemu samochodowi. Dzięki EASY LIGHT ASSISTANT kierowca nie musi pamiętać o włączeniu świateł mijania, gdy zacznie się ściemniać – przełączą się one automatycznie. To poprawia nie tylko wygodę, ale i bezpieczeństwo. Jeszcze większą poprawę gwarantuje dostępny pakiet XENON.

Szklany dach panoramiczny: otwiera na światło ogromną przestrzeń nad głowami kierowcy i pasażerów (blisko 2,5 metra kwadratowego), poprawiając ich nastrój i wzmagając wrażenie przestronności, jednocześnie dbając o efektowny wygląd zewnętrzny.

Czujniki parkowania z tyłu i z przodu: zmniejszają ryzyko uszkodzeń nadwozia przy parkowaniu, pozwalając manewrować pewniej i precyzyjniej.

Tempomat: utrzyma zadaną przez kierowcę prędkość, przynosząc chwilę odprężenia dla nóg i umysłu kierowcy w długiej podróży.

FRONT ASSISTANT: funkcja kontroli odstępu z awaryjnym hamowaniem - uaktywnia się, gdy zagraża nam zderzenie przez najechanie. Podobnie jak w ŠKODZIE Octavia, Front Assistant wykorzystuje umieszczony z przodu samochodu czujnik radarowy, który stale mierzy odstęp od poprzedzającego pojazdu. System będzie dostępny w modelu Rapid od roku modelowego 2016.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 5,67 kB
Pobierz
Proszę czekać...