Dealer Roku 2005 oraz Autoryzowany Partner Serwisowy Roku 2005
10 marca 2006

Dealer Roku 2005 oraz Autoryzowany Partner Serwisowy Roku 2005

Dealer Roku 2005 oraz Autoryzowany Partner Serwisowy Roku 2005

Rozstrzygnięto trzecią już edycję corocznego konkursu organizowanego przez SKODA AUTO POLSKA S.A.


W roku 2005, konkurs Dealera Roku, za który właśnie poznaliśmy wyniki rywalizacji,został poszerzony o wybór najlepszego Autoryzowanego Partnera Serwisowego.Od samego początku działalności SKODA AUTO POLSKA S.A., podnoszenie jakości obsługi Klienta było celem strategicznym firmy. Konkurs o tytuł Dealera Roku i Autoryzowanego Partnera Serwisowego jest sposobem nagradzania wysiłku wkładanego przez poszczególnych przedstawicieli autoryzowanych punktów dealerskich i serwisowych Škody w rozwój marki na polskim rynku. Zwycięzcy poszczególnych kategorii są "ikoną" Škody w Polsce. Godnie reprezentują najważniejsze dla marki wartości i w dużej mierze przyczyniają się do jej ogromnego sukcesu, czyli zdobycia historycznego dla Škody tytułu "Marka nr 1 w Polsce". 10 marca 2006, w Poznaniu odbyła się Wielka Gala Škody, podczas której wręczono tytuły Dealer Roku 2005 oraz Autoryzowany Partner Serwisowy Roku 2005. Nagrody w tych kategoriach odebrali: firma SUNNY z Poznania jako Dealer Roku 2005 oraz firma Sinclan Bis z Warszawy jako Autoryzowany Partner Serwisowy Roku 2005. Wyróżnienia z rąk Zarządu SKODA AUTO POLSKA S.A. odebrali, w imieniu firmy SUNNY, jej prezes Jarosław Szymoniak, a w imieniu firmy Sinclan Bis - prezes Maciej Siniarski-Czaplicki. Nagrody otrzymali również pracownicy punktów dealerskich i serwisowych, którzy zwyciężyli w konkursach indywidualnych. Galę uświetnili swą obecnością dealerzy Škody z całego kraju. Dealer Roku 2005, czyli firma Sunny sp. z o.o. powstała w grudniu 1994 roku, i od początku związana była z marką Škoda. Kluczowym momentem w historii było otwarcie w nowym miejscu nowoczesnego salonu zbudowanego wg. koncepcji showroom. Firma Sunny sp. z o.o zyskała nowy obiekt przy ulicy Obornickiej 249 w Poznaniu. Idąc naprzeciw oczekiwaniom Klienta uruchomiony został serwis trzyzmianowy jedyny w Polsce czynny całodobowo od poniedziałku do piątku, oraz kompleksowa pomoc drogowa 24h. Firma Sunny współpracuje z wieloma firmami, gdzie kluczową rolę odgrywa VW Bank. Umożliwia on Klientom zakupy w systemie ratalnym i leasingowym. Poszerzając swój zakres usług firma stworzyła komis samochodowy. Stanowi to udogodnienie dla Klientów, zostawiających samochody w rozliczeniu. W komisie znaleźć można nie tylko Škody ale również inne marki. "Zdobycie tego tytułu wymagało wielu wysiłków od zarządu i pracowników firmy. Tylko wspólna, rzetelna współpraca pomiędzy działami spowodowała iż zaufanie naszych Klientów rosło z każdym dniem i że to właśnie wiara w siły i możliwości pozwoliła nam w pełni realizować się w działaniach prowadzących do wspólnego sukcesu. Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia, które mobilizuje nas do dalszego działania na rzecz Klienta. Zdajemy sobie sprawę, że konkurencja nie śpi i że dąży do ideału. Mamy nadzieję, że całoroczne działania pozwolą nam powtórzyć sukces z roku 2005" - zauważa prezes firmy Sunny Jarosław Szymoniak. Autoryzowanym Partnerem Serwisowym 2005 została firma SINCLAN BIS z Warszawy. Firma funkcjonuje na rynku motoryzacyjnym już od kilkunastu lat, a od 1995 roku jest autoryzowanym dealerem samochodów marki Škoda. Sinclan jest firmą założoną przez Andrzeja Siniarskiego-Czaplickiego i prowadzoną obecnie przez niego wraz z dwoma synami. Na wstępie warto wspomnieć o tym, że zainteresowanie właścicieli rynkiem samochodowym nie zrodziło się przypadkiem. Przygoda zaczęła się na początku lat 70. Janusz Siniarski poszedł wtedy w ślady ojca, Andrzeja, który przez wiele lat uczestniczył w rajdach samochodowych Škodą 100S i sam rozpoczął starty w rajdowych mistrzostwach Polski. W 1985 roku senior rodziny, Andrzej Siniarski kupił warsztat przy ulicy Grochowskiej 45F, gdzie w kilkuosobowym składzie serwisowano wyłącznie Škody. Przełomowym okazał się rok 1995, w którym to została podpisana umowa dealerska z importerem Škoda Auto Polska S.A., co w rezultacie spowodowało także sprzedaż samochodów tej marki. Dokonano wówczas także zmiany strategii obsługi Klienta, poszerzając zakres świadczonych usług o holowanie oraz asistance przez całą dobę. W związku z tym, że zainteresowanie marką Škoda w Warszawie nie słabnie, wybudowano drugi obiekt, którego integralną częścią jest między innymi serwis blacharsko - lakierniczy. Firma wychodzi bowiem z założenia, że ta nowa inwestycja pozwoli na jeszcze lepszą obsługę Klienta. "Przez te kilkanaście lat działalności zdążyliśmy się już przekonać, że maksymalny rozwój firmy można osiągnąć jedynie poprzez zadowolenie Klienta. Dlatego też motto działania naszego przedsiębiorstwa, do dzisiaj nie uległo zmianie, a brzmi ono: "Profesjonalna obsługa Klienta" - podkreśla Prezes firmy Andrzej Siniarski-Czaplicki. W przemówieniu podczas imprezy, Prezes Zarządu SKODA AUTO POLSKA S.A. dr inż. Leszek Płonka wskazał na fakt, że zwycięstwo w konkursie, zbiegło się z historycznym zwycięstwem Škody, która w roku 2005 została niekwestionowaną Marką nr 1 w Polsce. Podkreślił również, że tak ogromny sukces Škody nie byłby możliwy bez ciężkiej pracy każdego z Dealerów i Autoryzowanych Partnerów Serwisowych. Całość Gali poprowadzili znani z programu Pasjonaci Włodzimierz i Maciej Zientarscy. W części artystycznej wystąpiła Kayah oraz kabaret Koń Polski.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 5,64 kB
Pobierz
Proszę czekać...