Dwanaście procent rynku
11 listopada 2003

Dwanaście procent rynku

Dwanaście procent rynku

Škoda Auto Polska S.A. po dziesięciu miesiącach 2003 roku zajmuje drugą pozycję z udziałem 12 proc. w polskim rynku samochodowym.

Październik okazał się najlepszym tegorocznym miesiącem dla polskich producentów i importerów, którzy łącznie sprzedali 32 056 nowych samochodów. W ciągu dziesięciu miesięcy 2003 roku sprzedano już 289 894 auta, a więc najwięcej w ciągu ostatnich trzech lat. Można oczekiwań, iż tegoroczna sprzedaż nowych samochodów w Polsce przekroczy granicę 330 000 egzemplarzy. Niezagrożonym liderem pozostaje Fiat - 52 274 egz., a kolejne pozycje zajmuję: Škoda - 34 794, Toyota - 30 985, Renault - 30 434, Opel - 26 849, Peugeot - 21 648, Ford - 19 296, Volkswagen - 13 206.  Škoda sprzedała w tym roku o 5 993 samochody więcej niż w analogicznym okresie minionego roku, a stanowi to aż 20,81 proc. wzrost.  

Sprzedaż nowych samochodów w Polsce w okresie I-X.2003 r./udział %                     
1. Fiat                  52 274       /18,03
2. Škoda              34 794       /12,00
3. Toyota             30 985       /10,69
4. Renault            30 434       /10,50
5. Opel                 26 849       /9,26
6. Peugeot           21 648        /7,47
7. Ford                 19 296        /6,66
8. Volkswagen    13 206        /4,56
9. Citroen            12 886        /4,45
10.Seat                  8 091        /2,79

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,60 kB
Pobierz
Proszę czekać...