Dwie statuetki Auto Lider 2011 dla KODY
Dwie statuetki Auto Lider 2011 dla KODY
Tegoroczna edycja konkursu była już dziesiątą z rzędu. Jest to najstarszy plebiscyt tego typu, organizowany w Polsce. W tym roku swoje głosy oddała rekordowa liczba czytelników: 152 370 osób.
Jest to kategoria, w której o zwycięstwie decyduje specjalnie powołana komisja, składająca się z dziennikarzy motoryzacyjnych pracujących w mediach należących do wydawnictwa Bauer. Komisja przyznaje wyróżnienie danej firmie lub osobie, jeśli osiągnęła ona wyjątkowy sukces w rozwoju rynku motoryzacyjnego w Polsce.
Wyniki głosowania i zwycięzcy wszystkich kategorii zostali ogłoszeni podczas Gali Auto Lider 2011. Statuetki w imieniu KODY odebrała Monika Dąbrowska, Kierownik Zespołu PR SKODA AUTO Polska.
"Wyróżnienie w plebiscycie Auto Leader 2011 utwierdza nas w przekonaniu, ze strategia marketingowa przyjęta na polskim rynku przez markę KODA jest nie tylko oryginalna, ale również skuteczna. Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim uczestnikom plebiscytu, którzy zauważyli i docenili nasza kampanię związaną z partnerstwem marki KODA w najtrudniejszym na świecie wyścigu kolarskim, jakim jest Tour de France. Bardzo cieszy nas przyznana nam nagroda specjalna wręczona w 35. miesiącu liderowania marki KODA w sprzedaży na rynku samochodów osobowych w Polsce" – powiedziała Monika Dąbrowska.
Plebiscyt AUTO LIDER 2011 organizowany jest przez Wydawnictwo Bauer Sp. z o o., Sp. k. i wchodzące w jego skład redakcje tygodnika "MOTOR" i miesięcznika "AUTO MOTO". Partnerem medialnym jest portal internetowy INTERIA.PL.