5 grudnia 2019
Działania marketingowe KODY nagradzane w prestiżowych konkursach Mixx Awards oraz Kreatura 2019
Działania marketingowe KODY nagradzane w prestiżowych konkursach Mixx Awards oraz Kreatura 2019
KODA po raz kolejny znalazła się wśród marek nagrodzonych za najlepsze kampanie digitalowe w prestiżowym konkursie Mixx Awards. Podczas tegorocznej, 13. edycji konkursu, marka zdobyła dwie brązowe statuetki oraz jedno wyróżnienie w kategoriach Commerce, Cross Media Integration i Offline Digitizing. Ponadto reklama „Nowa Bovska FABIA” otrzymała dwie nagrody w ogólnopolskim konkursie Kreatura wyróżniającym najbardziej kreatywne kampanie marketingowe.
IAB Polska Mixx Awards to konkurs, w którym nagradzane są najlepsze digitalowe kampanie marketingowe, łączące kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. 27 listopada, podczas uroczystej gali wręczenia nagród, KODA otrzymała dwie brązowe statuetki w kategoriach Commerce i Cross Media Integration oraz jedno wyróżnienie w kategorii Offline Digitizing.
Brązową nagrodę w kategorii commerce przyznano marce za kampanię „KODA Sales Online” umożliwiającą klientom w wygodny sposób zakup samochodu w leasingu przez internet. Innowacyjność KODY została doceniona także brązem w kategorii Cross Media Integration, który otrzymała za kampanię „Nowa Bovska FABIA” – pierwszą w Polsce wyprodukowaną i wyemitowaną na żywo reklamę, która prezentowała zalety nowej KODY FABIA.
Wyróżnienie w kategorii Offline Digitizing, KODA otrzymała za kampanię „KODA Wirtualny Salon i Sales Online”, umożliwiającą klientom poznawanie i nabywanie samochodów marki bez konieczności odwiedzania stacjonarnego salonu.
Reklama „Nowa Bovska FABIA” otrzymała także nagrody w ogólnopolskim konkursie Kreatura dla twórców, firm i podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Kampania została wyróżniona w kategorii content marketing-branded content oraz dostała nagrodę specjalną za innowacyjne użycie klasycznego medium: pierwszy spot TV live. Za jej realizację odpowiadały firmy: ISOBAR Polska, PHD Media Direction Poland oraz Propeller Film.
- Jesteśmy liderem rynku motoryzacyjnego w Polsce, który nie spoczywa na laurach. Wręcz przeciwnie, powołujemy do życia projekty, które sprawiają, że jesteśmy blisko naszych klientów. Dzisiaj kluczową rolę odgrywa digitalizacja, dlatego prowadzone przez nas działania marketingowe skoncentrowane są na sferze cyfrowej lub wykorzystaniu klasycznych mediów w niebanalny sposób. Jestem przekonany, że w nadchodzącym 2020 roku jako zespół nie tylko utrzymamy dynamiczne tempo rozwoju, ale zaproponujemy również nowe, interesujące rozwiązania – podsumowuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki KODA.
Multimedia