EVO3 na Tour de Corse
EVO3 na Tour de Corse
"Wersja ta była już gotowa kilka miesięcy temu, ale ze względu na zmiany personalne w zespole, kierownictwo podjęło decyzję o przygotowaniu samochodów z myślą o nowych kierowcach." - Naszym głównym celem było zmodyfikowanie jednostki napędowej - powiedział szef zespołu koda Motorsport Pavel Janeba - Obecnie jest on efektywniejszy, podobnie jak system chłodzenia. Jest jeszcze kilka innowacji dotyczących poprawy aerodynamiki oraz zmodyfikowane dyferencjały." Tegoroczne ustawienie fabrycznych Octavii WRC jest zupełnie inne jak w poprzednim sezonie. Zmian dokonano przede wszystkim z myślą o nowych kierowcach. "Obaj preferują znacznie bardziej miękie ustawienie niż dotychczasowi kierowcy zespołu: Armin Schwarz i Bruno Thiry." Szef zespołu uważa, że nowa wersja Octavii WRC EVO3 pozwoli na osiągnięcie kilku zadawalających rezultatów, a także powtórzenie ubiegłorocznego wyniku w Rajdzie Safari (trzecie miejsce Armina Schwarza). "Z całą pewnością nowe auto jest lepsze i nic nie przeszkadza, aby uczynić dalszy krok do przodu w klasyfikacji zespołowej i indywidualnej" - zakończył Janeba. Do Tour de Corse pozostało jeszcze kilka tygodni, które kierowcy zespołu przeznaczą nma intensywne treningi i jak najlepsze ustawienie aut. Wiadomo już, że do trzeciej eliminacji RSMŚ nominowani zostali: Kenneth Eriksson, Toni Gardemeister i Roman Kresta.