Finał KODA Service Challange 2012
Finał KODA Service Challange 2012
Trzeci międzynarodowy finał KODA Service Challange 2012 odbył się w dniach 21-24 marca 2013 roku w Pradze/Kosmonosach. Na końcowy etap konkursu przyjechali technicy i doradcy serwisowi KODY z całego świata, którzy wcześniej zwyciężyli w eliminacjach krajowych. W tegorocznym finale udział wzięło 36 zespołów z Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Uczestnicy konkursu musieli zmierzyć się z zadaniami teoretycznymi i praktycznymi ze swoich dziedzin zawodowych. Ich dobranie odpowiadało wysokiej kompetencji i doświadczeniu wszystkich zawodników. Technicy musieli stawić czoła trzem zadaniom praktycznym z zakresu techniki KODY, a doradcy serwisowi – z umiejętności miękkich. Na końcu konkursu na wszystkich czekał test z wiedzy ogólnej na temat marki KODA.
Zwycięzcami KODA Service Challange 2012 zostali:
- Najlepszy Doradca Serwisowy - János Vízkeleti z Węgier,
- Najlepszy Technik Serwisowy - Thijs Veenstra z Holandii.
W finale KODA Service Challange 2012 brali udział również Polacy. Maciej Podlecki, reprezentujący firmę PEHAMOT Sp. z o.o. ze Szczecina, w kategorii Technik Serwisowy zajął 10. miejsce. W kategorii Doradca Serwisowy, reprezentujący firmę Wątarski Sp. z o.o. z Włocławka, startował Marek Ochocki, który uplasował się na 11. pozycji.
Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Muzeum KODY.
„Wraz z nowymi samochodami, zwiększają się także wymagania wobec ich serwisowania. Nasi pracownicy, którzy pozostają w codziennym kontakcie z Klientami, zapewniają bardzo wysoką jakość usług. Mają oni bezpośredni wpływ na zadowolenie i lojalność użytkowników samochodów marki KODA” – powiedział Pan Havlásek, szef działu Serwis, Części i Akcesoria.
Gratulujemy wszystkim zwycięzcom, dziękujemy za wyjątkowy wkład w pracę oraz profesjonalne przygotowanie do codziennych obowiązków.