24 marca 2002
Gardemeister i Lukander 1,1 km pieszo!
Gardemeister i Lukander 1,1 km pieszo!
Do nieoczekiwanego dramatu doszło na ostatnich, 25 dojazdo-
wych kilometrach 38. Rally Catalunya Costa Brava. W silniku Octavii WRC Fina zaczęło spadać ciśnienie oleju... Do nieoczekiwanego dramatu doszło na ostatnich, 25 dojazdowych kilometrach 38. Rally Catalunya Costa Brava. W silniku Octavii WRC Fina zaczęło spadać ciśnienie oleju. Załoga jednak po konsultacji z mechanikami zdecydowała się na dalszą jazdę. Zgodnie z regulaminem musieli przekroczyć linię mety na rampie. W przeciwnym przypadku utraciłiby doskonałe jedenaste miejsce w klasyfikacji generalnej. Niestety, około 1100 metrów od linii mety silnik Octavii przestał pracować i już nie dał się uruchomić. Gardemeister i Lukander nie mieli innego wyjścia jak tylko pachać auto dalej. Z wielkim trudem dotarli jednak w czasie i utrzymali ciężko wywalczoną na trasie pozycję.
wych kilometrach 38. Rally Catalunya Costa Brava. W silniku Octavii WRC Fina zaczęło spadać ciśnienie oleju... Do nieoczekiwanego dramatu doszło na ostatnich, 25 dojazdowych kilometrach 38. Rally Catalunya Costa Brava. W silniku Octavii WRC Fina zaczęło spadać ciśnienie oleju. Załoga jednak po konsultacji z mechanikami zdecydowała się na dalszą jazdę. Zgodnie z regulaminem musieli przekroczyć linię mety na rampie. W przeciwnym przypadku utraciłiby doskonałe jedenaste miejsce w klasyfikacji generalnej. Niestety, około 1100 metrów od linii mety silnik Octavii przestał pracować i już nie dał się uruchomić. Gardemeister i Lukander nie mieli innego wyjścia jak tylko pachać auto dalej. Z wielkim trudem dotarli jednak w czasie i utrzymali ciężko wywalczoną na trasie pozycję.