Hokejowa tradycja koda Auto
Hokejowa tradycja koda Auto
Odbywające się właśnie w Szwajcarii 73. Mistrzostwa Świata organizowane przez Międzynarodową Federację Hokeja na Lodzie (IIHF) to sportowe święto dla wielu kibiców i ważne wydarzenie dla koda Auto. Koncern po raz siedemnasty z rzędu pełni funkcję oficjalnego sponsora głównego - co umożliwia przedłużenie niepobitego dotąd REKORDU GUINNESSATM w kategorii najdłuższego w całej historii sportu sponsora głównego mistrzostw świata. Jeszcze żadna firma na świecie nie zapisała w swojej historii tak ścisłego związku z dyscypliną sportową w kwestii sponsoringu.
Ogromne logo kody umiejscowione w środkowym kole lodowiska niemalże zyskało status elementu rozpoznawczego Mistrzostw Świata organizacji IIHF. Marka koda widoczna jest także na bandach okalających lodowisko, kaskach oraz koszulkach zespołów Czech i Słowacji. Główną atrakcją związaną z obecnością kody podczas mistrzostw jest jednakże ekspozycja nowego modelu - kody Yeti.
- Jako długoletni sponsor w znacznym stopniu przyczyniliśmy się do ogromnego wzrostu popularności hokeja na lodzie. Skupiona uwaga mediów oraz międzynarodowej publiczności stanowi oczywiście niebywałą szansę ukształtowania świadomości naszej marki oraz zaprezentowania naszych aut szerokiemu gronu odbiorców - stwierdza Martin Lauer, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej koda Auto.
Samochody kody pełnią także rolę Oficjalnego Samochodu Mistrzostw Świata IIHF 2009. Flota na która składa się czterdzieści aut modeli Superb, Octavia Combi i Octavia Scout służą gościom i działaczom sportowym. Tegoroczne Mistrzostwa odbywają się w dwóch miastach - Zurychu, który jest największym miastem Szwajcarii, oraz w Bernie - jego stolicy.
Szwajcarski importer samochodów marki koda, firma AMAG, świętuje 73. Mistrzostwa, oferując specjalną wersję modelu - kodę Roomster "COOLY", która oczywiście zawdzięcza swą nazwę niezwykle sympatycznej maskotce Mistrzostw Świata IIHF 2009.
Dla Szwajcarii Mistrzostwa Świata organizacji IIHF są największym wydarzeniem sportowym 2009 r. Komitet Organizacyjny spodziewał się, udziału w imprezie ponad 300 000 kibiców. Przed telewizorami może zasiąść nawet 700 milionów telewidzów, by obejrzeć 56 rozgrywanych w trakcie mistrzostw meczów transmitowanych przez 190 stacji telewizyjnych w ponad 100 krajach na całym świecie. Można zobaczyć w sumie ok. 3 000 godzin hokeja na najwyższym światowym poziomie.