Hokejowa tradycja Škoda Auto
6 maja 2009

Hokejowa tradycja Škoda Auto

Hokejowa tradycja Škoda Auto

Koncern Škoda Auto po raz siedemnasty z rzędu jest oficjalnym sponsorem trwających obecnie Mistrzostw Świata w Hokeju na Lodzie.

iihf3_sOdbywające się właśnie w Szwajcarii 73. Mistrzostwa Świata organizowane przez Międzynarodową Federację Hokeja na Lodzie (IIHF) to sportowe święto dla wielu kibiców i ważne wydarzenie dla Škoda Auto. Koncern po raz siedemnasty z  rzędu pełni funkcję oficjalnego sponsora głównego - co umożliwia przedłużenie niepobitego dotąd REKORDU GUINNESSATM w kategorii najdłuższego w całej historii sportu sponsora głównego mistrzostw świata. Jeszcze żadna firma na świecie nie zapisała w swojej historii tak ścisłego związku z dyscypliną sportową w kwestii sponsoringu.

Ogromne logo Škody umiejscowione w środkowym kole lodowiska niemalże zyskało status elementu rozpoznawczego Mistrzostw Świata organizacji IIHF. Marka Škoda widoczna jest także na bandach okalających lodowisko, kaskach oraz koszulkach zespołów Czech i Słowacji. Główną atrakcją związaną z obecnością Škody podczas mistrzostw jest jednakże ekspozycja nowego modelu - Škody Yeti.

iihf1_s- Jako długoletni sponsor w znacznym stopniu przyczyniliśmy się do ogromnego wzrostu popularności hokeja na lodzie. Skupiona uwaga mediów oraz międzynarodowej publiczności stanowi oczywiście niebywałą szansę ukształtowania świadomości naszej marki oraz zaprezentowania naszych aut szerokiemu gronu odbiorców - stwierdza Martin Lauer, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Škoda Auto.

Samochody Škody pełnią także rolę Oficjalnego Samochodu Mistrzostw Świata IIHF 2009. Flota na która składa się czterdzieści aut modeli Superb, Octavia Combi i Octavia Scout służą gościom i działaczom sportowym. Tegoroczne Mistrzostwa odbywają się w dwóch miastach - Zurychu, który jest największym miastem Szwajcarii, oraz w Bernie - jego stolicy.

iihf2_sSzwajcarski importer samochodów marki Škoda, firma AMAG, świętuje 73. Mistrzostwa, oferując specjalną wersję modelu - Škodę Roomster "COOLY", która oczywiście zawdzięcza swą nazwę niezwykle sympatycznej maskotce Mistrzostw Świata IIHF 2009.

Dla Szwajcarii Mistrzostwa Świata organizacji IIHF są największym wydarzeniem sportowym 2009 r. Komitet Organizacyjny spodziewał się, udziału w imprezie ponad 300 000 kibiców. Przed telewizorami może zasiąść nawet 700 milionów telewidzów, by obejrzeć 56 rozgrywanych w trakcie mistrzostw meczów transmitowanych przez 190 stacji telewizyjnych w ponad 100 krajach na całym świecie. Można zobaczyć w sumie ok. 3 000 godzin hokeja na najwyższym światowym poziomie.

iihf4_s

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,74 kB
Pobierz
Proszę czekać...