Indyjskie powodzenie
22 stycznia 2008

Indyjskie powodzenie

Indyjskie powodzenie

Škoda Auto po raz pierwszy zaprezentowała Nową Škodę Fabia na rynku indyjskim.

Podczas zakończonej właśnie Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Delhi firma prezentowała także Škodę Octavia, Škodę Octavia Tour oraz obecną generacje modelu Superb, które są już dostępne na rynku indyjskim.

Indyjskie powodzenie

Na stoisku firmy Škoda Auto wystawionych było łącznie siedem wersji modelu Škoda Fabia - między innymi niezwykle atrakcyjne auto o nazwie "Sport Styling Kit" oraz przyjazna dla środowiska odsłona o nazwie GreenLine TDI. Škodę Octavia zaprezentowano w dwóch wersjach wyposażenia - Ambiente oraz luksusowym Laurin&Klement. Model Octavia Tour był przedstawiony w niedostępnych w Polsce wersjach Ambiente oraz Elegance. Prezentacja marki objęła także model Superb - samochód, który zbudował na rynku indyjskim niezwykle silną pozycję.

Wszystkie modele Škody sprzedawane w Indiach są wyposażone w poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, immobilizer, wspomaganie kierownicy, klimatyzację oraz zamek centralny (z wyjątkiem podstawowej wersji Škody Fabia). Standardowe wyposażenie modeli Fabia, Octavia oraz Superb obejmuje także system audio firmy ŠkIndyjskie powodzenieoda z odtwarzaczem CD oraz MP3.

Przygotowana na rynek induski Nowa Škoda Fabia będzie dostępna z dwoma silnikami benzynowymi (trzycylindrowym 1.2 12V HTP/51 kW oraz czterocylindrowym 1.4 16V/63 kW, jak również z trzycylindrową jednostką wysokoprężną z turbodoładowaniem (1.4 TDI PD/51 kW), z pięcioprzekładniową, ręczną skrzynią biegów. Zestaw jednostek napędowych i skrzyń biegów pozostałych modeli dostępnych na rynku induskim, pozostanie niezmieniony.

Modele Škoda Roomster, Škoda Octavia RS oraz Škoda Octavia Scout nie zostały tym razem zaprezentowane w Indiach. Portfolio koncernu Škoda Auto ma za zadanie potwierdzić najwyższej klasy kompetencje firmy w segmencie pojazdów miniMPV, wielkich, wygodnych sedanów, jak również samochodów o dużej mocy. Od momentu pojawienia się na rynku hinduskim w 2001 roku, Škoda sprzedała ponad 49000 samochodów. Škoda India posiada sieć 54 salonów dealerskich, a aktualna moc produkcyjna zakładów montażowych w Aurangabad (o powierzchni 300 000 m2) wynosi 30 000 pojazdów rocznie.


t-var_2753_01

Indyjskie powodzenie
  Indyjskie powodzenie
  Indyjskie powodzenie

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,31 kB
Pobierz
Proszę czekać...