Jakość sieci dealerskiej Škody – najlepsza w Indiach
23 września 2008

Jakość sieci dealerskiej Škody – najlepsza w Indiach

Jakość sieci dealerskiej Škody – najlepsza w Indiach

Škoda ponownie w ciągu dwóch kolejnych lat wygrywa w Indiach w badaniu poziomu zadowolenia w zakresie sprzedaży Sales Satisfaction Index (SSI) StudySM, przeprowadzonym przez J.D. Power Asia Pacific na podstawie opinii klientów salonów samochodowych.

ŠkodaIndia

ŠkodaIndia wygrała ranking sieci dealerskich z wynikiem SSI 799, uzyskując wyjątkowo dobre noty we wszystkich siedmiu kategoriach, składających się na ocenę poziomu zadowolenia klienta przy zakupie nowego pojazdu. Badanie, prowadzone już po raz dziewiąty, ocenia poziom zadowolenia klienta przy zakupie nowego pojazdu w zakresie procesu sprzedaży i dostawy w siedmiu głównych kategoriach: proces dostawy, punktualność dostawy, osoba sprzedawcy, inicjacja sprzedaży, obiekt przedstawiciela handlowego, dokumentacja oraz zawarcie umowy. - Klienci Škody są szczególnie zadowoleni z osoby sprzedawcy i procesu inicjacji sprzedaży – powiedział Mohit Arora, Dyrektor J.D. Power and Associates z Singapuru.

Najnowszą edycję rankingu przeprowadzono w Indiach w 2008 roku w oparciu o opinie ponad 5 416 właścicieli samochodów 41 różnych modeli w okresie od dwóch do sześciu miesięcy od początku ich użytkowania. Sprawdzanie trwało od marca do czerwca 2008 roku w 20 miastach w Indiach. Wyniki badania wskazują, że przeciętny ogólny poziom zadowolenia w branży samochodowej wynosi 767 punktów na skali 1000-punktowej, przy czym sześciu z dziesięciu producentów samochodów uwzględnionych w badaniu osiąga wynik powyżej średniej.

Thomas Kuehl, członek Zarządu, dział Sprzedaży i Marketingu, ŠkodaIndia, odbierając nagrodę powiedział: - Dwukrotna wygrana w rankingu SSI J.D. Power lat to dla nas niezwykły zaszczyt. Nieustannie dokładamy wszelkich starań, aby spełniać oczekiwania naszych klientów, oferując samochody światowej klasy, zwiększając korzyści z posiadania naszych pojazdów i budując świetne relacje z klientami. Dziękujemy naszym partnerom biznesowym i klientom za udzielone nam zaufanie i korzystanie z naszych usług. Dane przedstawione przez J.D. Power są najlepszym potwierdzeniem naszego sukcesu.

Škoda działa w Indiach od listopada 2001 jako filia ŠkodaAuto z siedzibą w Republice Czeskiej (Grupa Volkswagen), jednego z najszybciej rozwijających się producentów samochodów w Europie. W Shendra niedaleko Aurangabad, Maharashtra, powstał nowoczesny zakład produkcyjny o powierzchni 300 000m2. ŠkodaIndia posiada obecnie we swym portfolio 19 wersji modeli Skody: Škoda Superb Elegance 2.8 MPI, Škoda Superb Elegance 2.5 TDI, Škoda Superb Comfort 2.5 TDI, Škoda Laura L&K 1.9 PD manualny i automat, Škoda Laura Elegance 1.9 PD, Škoda Laura Ambiente 1.9 PD, Škoda Octavia L&K 1.9 TDI, Škoda Octavia Elegance 1.9 TDI, Škoda Octavia Ambiente 1.9 TDI & 1.8 MPI Turbo, Škoda Fabia Elegance 1.4 MPI, ŠkodaFabia Classic 1.4 TDI, Škoda Fabia Ambiente 1.4 TDI, Škoda Fabia Elegance 1.4 TDI. Škoda posiada sieć 57 punktów dealerskich w całym kraju, a sprzedaż od listopada 2001 wyniosła ponad 61 500 pojazdów.

Przypomnijmy, że także w Polsce od 2004 roku sieć dealerska Skoda Auto Polska S.A. została aż czterokrotnie uznana za najlepszą w kraju przez największy polski tygodnik motoryzacyjny Auto Świat. W Wielkim Teście Salonów Škoda okazała się najlepsza także w tym roku, a w jej salonach dealerskich najwyżej oceniono m.in. jakość obsługi klientów, atrakcyjną i użyteczną ekspozycję samochodów oraz wygląd salonu.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 3,57 kB
Pobierz
Proszę czekać...