Kasia Niewiadoma w tegorocznej edycji Tour de France Femme z dumą wspierana przez markę Škoda
19 sierpnia 2024

Kasia Niewiadoma w tegorocznej edycji Tour de France Femme z dumą wspierana przez markę Škoda

Kasia Niewiadoma w tegorocznej edycji Tour de France Femme z dumą wspierana przez markę Škoda

Marka Škoda z radością ogłasza, że po raz kolejny wspiera jedną z czołowych polskich kolarek, Kasię Niewiadomą, podczas jej udziału w tegorocznej edycji Tour de France Femme. W tym roku 154 zawodniczki z 22 ekip zmierzą się z 950-kilometrową trasą przez Holandię, Belgię i Francję. Wyścig rozpocznie się 12 sierpnia w Rotterdamie w Holandii i zakończy 18 sierpnia na Alpe d'Huez, to będzie wyjątkowe wydarzenie w kalendarzu sportowym. 

 

Kasia Niewiadoma, znana z niezwykłej determinacji, talentu i pasji do kolarstwa, po raz kolejny stanie na starcie jednego z najbardziej prestiżowych wyścigów kolarskich na świecie. Škoda, od lat zaangażowana w wspieranie sportów rowerowych, jest dumna, że może towarzyszyć Kasi na tej ważnej drodze.

 

Z tej okazji, Škoda przygotowała specjalną niespodziankę dla fanów kolarstwa i sportu. Na social mediach marki zostanie opublikowany odcinkowy miniserial, w którym Kasia Niewiadoma opowie o ciekawych zagadnieniach ze świata kolarstwa swoim insiderskim okiem. Serial ten będzie wyjątkową okazją do poznania kulisów życia zawodowego kolarki, treningów, strategii wyścigowych oraz wyzwań, z jakimi mierzą się zawodnicy na trasie. Miniserial powstał z myślą zarówno o doświadczonych miłośnikach sportu, jak i osobach dopiero odkrywających tę fascynującą dyscyplinę.

 

Škoda od lat jest znana z zaangażowania w promowanie zdrowego stylu życia i sportu. Wspieranie takich inicjatyw jak Tour de France Femme jest integralną częścią filozofii marki, która wierzy, że sport łączy ludzi i inspiruje do przekraczania własnych granic.

 

Škoda i Tour de France Femme

W tym roku marka dostarczyła organizatorom 70 elektrycznych i hybrydowych pojazdów Škoda typu plug-in. Dyrektor Tour de France Femmes avec Zwift, Marion Rousse, będzie korzystać z w pełni elektrycznej Škody Enyaq jako tzw. czerwonego samochodu, nadzorując wyścig ze specjalnie wyposażonego centrum dowodzenia. Producent samochodów ufunduje również zieloną koszulkę liderki klasyfikacji punktowej, a zwyciężczyni otrzyma trofeum z zielonego szkła kryształowego stworzone przez dział Škoda Design.

 

Przedłużając w tym roku współpracę z A.S.O., co najmniej do 2028 roku, Škoda jest obecnie partnerem łącznie 20 międzynarodowych profesjonalnych i amatorskich zawodów kolarskich. Marka sponsoruje m.in. Tour de France, L'Étape by Tour de France, lokalny wyścig dla amatorów, a od 2022 roku także Tour de France Femmes, ośmioetapowy wyścig kobiet.

Multimedia

Pobierz paczkę multimediów

Format: zip
Rozmiar: 9,05 MB
Pobierz

Pobierz plik PDF

Format: pdf
Rozmiar: 165,27 kB
Pobierz

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,68 kB
Pobierz
Proszę czekać...