29 września 2015
Klucze Jakości 2015 wręczone - KODA na podium
Klucze Jakości 2015 wręczone - KODA na podium
W minionym tygodniu, podczas trzeciej konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Wertepy i tarapaty. Przygody konsumentów na czterech kółkach”, zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą Obsługę Klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2015.
Marka KODA zdobyła srebro w rankingu na najlepszą Obsługę Klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO. Statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2015 odebrał Norbert Rachuba, Kierownik Zespołu Doradców Sieci Serwisowej KODA.
TNS Garage Quality Check 2015, na podstawie którego przyznawane są nagrody, to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, przeprowadzany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.
Sieć serwisowa marki KODA liczy 119 Partnerów Serwisowych na terenie całej Polski.