22 listopada 2011
Kolejny Finał Konkursu „KODA Serwis Challenge 2011” roztrzygnięty
Kolejny Finał Konkursu „KODA Serwis Challenge 2011” roztrzygnięty
Zakończył się drugi Ogólnopolski Finał Konkursu "KODA Serwis Challenge 2011" w kategorii "Technik Serwisowy". Zwycięzca będzie reprezentował nasz kraj w finale międzynarodowym, który odbędzie się wiosną przyszłego roku w Bratysławie.
"Kluczowym elementem świadczenia najwyższej jakości usług serwisowych są kompetencje naszych pracowników" - podkreślił Dyrektor Obsługi Posprzedażnej KODA AUTO Polska SA, Michał Bajon. Serwisowy Program Szkoleniowy, którym objęci są pracownicy zatrudnieni w serwisach KODY na całym świecie, umożliwia zdobycie wiedzy technicznej i najwyższych umiejętności praktycznych.
„Priorytetem dla nas jest wykorzystywanie tego potencjału w codziennej pracy, która stanowi kluczowy element budowania pozytywnej opinii o serwisach KODA w naszym kraju. Z tych też względów zawsze z olbrzymią satysfakcją nagradzamy najlepszych”, dodał Bajon.