Ładowanie elektrycznych pojazdów marki Škoda bez wyciągania karty lub aplikacji? To możliwe dzięki usłudze Powerpass!
28 września 2023

Ładowanie elektrycznych pojazdów marki Škoda bez wyciągania karty lub aplikacji? To możliwe dzięki usłudze Powerpass!

Ładowanie elektrycznych pojazdów marki Škoda bez wyciągania karty lub aplikacji? To możliwe dzięki usłudze Powerpass!

Samochody elektryczne produkowane przez Škodę wyposażone są w usługę Powerpass. Kompleksowo ułatwia ona ładowanie zarówno w miejscach publicznych, jak i w domu za pomocą wallboxa. Dzięki karcie Powerpass klienci mogą w prosty sposób korzystać z ponad 540 tys. punktów ładowania publicznego w Europie, w tym z sieci szybkiego ładowania IONITY. W aplikacji dostępne są wszystkie dane dotyczące dotychczasowego ładowania oraz płatności. Usługa Powerpass świadczona jest przez firmę Elli - Volkswagen Group Charging GmbH.

Powerpass - klucz do wygody

Dzięki temu, że usługa umożliwia ładowanie pojazdów w rozległej sieci punktów różnych operatorów za pomocą tylko jednej karty, klienci nie muszą martwić się o dodatkowe rejestracje oraz jednorazowe i natychmiastowe płatności, ponieważ regulowane są one na podstawie comiesięcznego rachunku. Sieć usługi obejmuje zarówno standardowe punkty AC oraz DC, jak i stacje szybkiego ładowania IONITY. W rezultacie kierowcy mają do dyspozycji ponad 540 tys. stacji w całej Europie.

Plug & Charge

W usłudze dostępna jest funkcja Plug & Charge, która ułatwia ładowanie samochodu we wszystkich nowych modelach Enyaq z oprogramowaniem ME3.0 lub nowszym. Dzięki dostępnej funkcji samochód jest identyfikowany w kompatybilnych punktach ładowania połączonych z aplikacją, a proces ładowania rozpoczyna się automatycznie bez potrzeby wyjmowania karty lub aplikacji.

Powerpass Map

Niedawno wprowadzona funkcja Powerpass Map wykorzystuje funkcjonalność aplikacji mobilnej i integruje ją z systemem Infotainment. Dzięki niej kierowcy Škody Enyaq lub Enyaq Coupé z oprogramowaniem ME3.0 lub nowszym dysponują wygodnym dostępem do kompleksowych informacji o publicznych punktach ładowania z poziomu systemu Infotainment. Kierowcy mogą sprawdzić informacje takie jak: godziny otwarcia, obowiązujące ceny oraz maksymalną moc ładowania poszczególnych punktów. Użytkownicy mogą filtrować wyszukiwanie stacji zgodnie ze swoimi wymaganiami oraz wyświetlać i przekazywać online opinie na temat danego miejsca. Aplikacja pomaga też znaleźć najbliższą lub najlepiej ocenianą stację i prowadzi do niej bezpośrednio poprzez nawigację samochodową. Za pomocą aplikacji można sprawdzić także jakie obiekty, np. sklepy czy restauracje, znajdują się w pobliżu.

Taryfy dla różnych grup klientów

Klienci mogą wybierać między trzema taryfami - Charge Free, Simply Charge i Charge Faster. Pierwsza z nich jest opcją podstawową oraz umożliwia ładowanie bez żadnych opłat miesięcznych. Taryfa Simply Charge skierowana jest do osób podróżujących na dłuższych dystansach. Obejmuje ona miesięczną opłatę, dzięki której klienci mogą korzystać z niższych cen niż w wersji Charge Free. Charge Faster dedykowana jest do częstych podróży na dłuższych dystansach z opcją znacznie tańszego ładowania. Miesięczna opłata jest wyższa, ale dzięki tej taryfie kierowców obowiązują niższe ceny za ładowanie AC i DC, a zwłaszcza szybkie ładowanie IONITY. Opłaty naliczane są w formie comiesięcznej faktury z wyszczególnieniem wszystkich sesji ładowania.

Jak aktywować usługę?

Klienci mogą szybko i wygodnie wybrać plan dopasowany do ich potrzeb oraz zamówić kartę w mobilnej aplikacji Powerpass. Aplikacja dostępna jest do pobrania z Apple App Store lub Google Play. Na swoje konto z dostępem do karty można zalogować się z wielu urządzeń.

 

Multimedia

Pobierz paczkę multimediów

Format: zip
Rozmiar: 563,36 kB
Pobierz

Pobierz plik PDF

Format: pdf
Rozmiar: 187,70 kB
Pobierz

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 3,65 kB
Pobierz
Proszę czekać...