Lokalni czempioni
Lokalni czempioni
Czeskiego zespołu nie mogło oczywiście zabraknąć na ich domowym podwórku, na którym od wielu lat udowadnia on prędkość i niezawodność rajdówek, wychodzących spod piór inżynierów z Mladá Boleslav.
Po raz pierwszy w krajowym czempionacie, zespół spod znaku indiańskiej strzały wystartował w 1967 roku jeszcze pod szyldem AZNP KODA Mladá Boleslav. Już wtedy za kierownicą KODY 1000 MB jej kierowcy na trzy rozegrane rundy aż dwukrotnie stawali na podium, w tym raz na najwyższym jego stopniu.
Najlepszym sezonem Felicii był bezsprzecznie rok 1996, w którym do ostatniego rajdu w kalendarzu, czeski zespół walczył o tytuł mistrzów świata z SEAT-em. Z fabryki wyjechało 48 Felicii Kit Car, a w 1997 roku pojawiła się jej następczyni: Octavia Kit Car, która w Mistrzostwach Czech zadebiutowała rok później i ścigała się z powodzeniem z takimi samochodami jak Subaru Impreza WRC czy Ford Escort WRC.
W połowie sezonu 2003 do zespołu dołącza Jan Kopecky i już rok później rozpoczyna swój marsz po mistrzowski tytuł w klasyfikacji generalnej za kierownicą Fabii WRC. W latach 2006–2008, zgodnie z duchem przepisów, w myśl których zaczęto wycofywać się z korzystania z „wurców” w lokalnych czempionatach, KODA pracuje nad Fabią Super 2000.
Jej prototyp został zaprezentowany podczas 77. Salonu Samochodowego w Genewie w 2007 roku, a dzięki poświęceniu aż trzech lat na testy i dopracowaniu najmniejszych szczegółów, Fabia S2000 stała się najbardziej utytułowanym samochodem w całej historii KODY.
Sezon 2015 to już najlepszy debiut nowego samochodu w historii Mistrzostw Czech – Jan Kopecký za kierownicą najnowszej Fabii R5 wygrywa wszystkie pięć rajdów czempionatu i pewnie sięga po mistrzowski tytuł, do którego obrony przystąpi już pod koniec kwietnia, w trakcie 51. Rajdu Szumawy.