Montaż zawieszenia do kody
Montaż zawieszenia do kody
W fabryce w Mladá Boleslav, uruchomiono właśnie nową linię montażową przedniej osi do modeli Superb, Yeti i Octavia. Dzięki zastosowaniu nowego stanowiska montażowego, czas cyklu produkcyjnego zmniejszył się o połowę - z jednej minuty do 30 sekund. W drugiej połowie roku, prace rozpocznie również nowa linia montażowa osi tylnej dla tych trzech modeli.
"Dla naszej strategii rozwoju, ważne jest sukcesywne podnoszenie wydajności we wszystkich obszarach produkcji", podkreśla Michael Oeljeklaus, Członek Zarządu kody ds. produkcji i logistyki. "Wzrost efektywności montażu zawieszenia będzie miał znaczący wkład w przyśpieszenie procesu produkcyjnego naszych samochodów w nadchodzących latach. Do 2018 r. chcemy sprzedać około 1,5 mln modeli rocznie i właśnie do takich wyników chcemy przygotować nasze fabryki".
Nowa linia montażowa ma długość 66 metrów i jest najdłuższym urządzeniem tego rodzaju stosowanym przez kodę. Oprócz nowej linii montażowej tylnej osi dla modelu Superb, Yeti i Octavia, czeski producent rozszerzy również linię do montażu zawieszenia Roomstera. W przyszłości, koda zamierza montować układy zawieszenia do dwóch innych modeli również dwa razy szybciej.