Na koniec lata ŠKODA umacnia swoją pozycję lidera polskiego rynku
16 września 2014

Na koniec lata ŠKODA umacnia swoją pozycję lidera polskiego rynku

Na koniec lata ŠKODA umacnia swoją pozycję lidera polskiego rynku

ŠKODA przekroczyła w sierpniu barierę 30 000 rejestracji nowych samochodów osobowych w tym roku, poprawiając zeszłorocznywynik o 30%.

ŠKODA, nieprzerwanie już od pięciu lat jest liderem rejestracji samochodów osobowych w naszym kraju, systematycznie zwiększając swoją przewagę nad konkurencją. Imponujący wynik 30 000 zarejestrowanych samochodów nowych w 2014 roku, marka ŠKODA przekroczyła już w sierpniu, po niecałych 2/3 roku. Pierwsze osiem miesięcy ŠKODA zamknęła z wynikiem 30 234 rejestracji, co jest rezultatem blisko o 1/3 lepszym od tego, osiągniętego w zeszłym roku.

Udział ŠKODY w całym polskim rynku samochodów nowych został zwiększony do 13,75%, co świadczy już o przekonującej przewadze marki nad konkurencją - ŠKODA jest jedyną marką na polskim rynku z udziałem powyżej 10%.

Sukcesy poszczególnych modeli marki wielkim sukcesem całej ŠKODY

Pasmo sukcesów marki opiera się przede wszystkim na ciągłym zainteresowaniu Polaków modelami Fabia i Octavia - stale zajmują one dwie czołowe lokaty w zestawieniu aut kupowanych przez Klienta indywidualnego na polskim rynku. Oprócz nich także trzeci model marki - Roomster - zajmuje pierwsze miejsce w klasyfikacji swojego segmentu, a pozostałe lokują się w ścisłych czołówkach swoich zestawień.

Szczególnie wybija się tutaj rynkowy sukces modelu Rapid. Jedna z najnowszych konstrukcji marki została w Polsce doskonale przyjęta: w klasyfikacji od początku roku do końca sierpnia, w porównaniu do analogicznego okresu w 2013 roku, przebiła swój wynik aż o 128% i zachowuje tendencję wzrostową.

By utrzymać niezrównaną pozycję na polskim rynku i wyjątkową popularność wśród Polaków, ŠKODA intensywnie pracuje nad nieustanną poprawą i unowocześnianiem całej swojej gamy modelowej. Polski importer ŠKODY celnie rozpoznaje i odpowiada na potrzeby polskich Klientów, prowadząc bardzo aktywną politykę promocji oraz dopasowując ofertę, na przykład poprzez niedawne poszerzenie gamy silników dostępnych z fabryczną instalacją LPG.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,22 kB
Pobierz
Proszę czekać...