Nagroda dla Škoda Auto Polska S.A. za Najlepsze Działania Marketingowe w grupie Škody
21 marca 2006

Nagroda dla Škoda Auto Polska S.A. za Najlepsze Działania Marketingowe w grupie Škody

Nagroda dla Škoda Auto Polska S.A. za Najlepsze Działania Marketingowe w grupie Škody

8 marca 2006 roku, w siedzibie Škoda Auto, w Mlada Boleslav, firma Škoda Auto Polska S.A. odebrała nagrodę przyznaną za Najlepsze Działania Marketingowe w grupie Škody, w roku 2005.


Do nagrody w kategorii Najlepsze Działania Marketingowe nominowane były Węgry, Niemcy, Wielka Brytania i Polska. Jury rozpatrywało działania generalnych importerów w tych krajach m.in pod względem budowania image’u marki, niestandardowych pomysłów medialnych, organizowania wydarzeń związanych z marką, profesjonalnego planowania działań czy wspomagania marketingowego sieci dealerskiej. Okazało się, że polski importer najlepiej realizuje te założenia. W imieniu Škoda Auto Polska S.A. nagrodę z rąk szefa marketingu Škoda Auto Markusa Schrödera odebrał Prezes Zarządu Škoda Auto Polska S.A. dr inż. Leszek Płonka, który w krótkim przemówieniu podziękował za wyróżnienie. Nagroda ta była przyznana po raz pierwszy w historii firmy. Wręczono ją przy okazji trzeciej już edycji konkursu Importer Roku. Tytuł ten w 2005 roku otrzymały Niemcy – największy po Czechach rynek zbytu samochodów marki Škoda. Warto podkreślić, że Škoda była najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce w roku 2005 – marka ta została numerem 1 na rynku motoryzacyjnym. Ponadto Polska jest jedynym krajem, w którym Škoda nie ma zakładu produkcyjnego.


O tym, jak ważna jest to nagroda mówi dr inż. Leszek Płonka, Prezes Zarządu Škoda Auto Polska S.A. „Otrzymanie nagrody za najlepsze Działania Marketingowe w całej grupie Škody świadczy o tym, że nasza praca i konsekwentne wdrażanie naszej strategii marketingowej przynosi dobre efekty. Chciałbym podkreślić tu innowacyjność strategii marketingowej SAP, która nie jest – jak to bywa w wielu firmach – prostym przełożeniem strategii opracowanej centralnie, a dokumentem opracowanym w Polsce, biorącym pod uwagę polskie realia. Jest nam niezmiernie miło, że nasze działania, nasze kampanie reklamowe i systematyczne budowanie dobrej atmosfery i pozytywnego image’u marki Škoda w Polsce zostało zauważone przez Zarząd Škoda Auto. Cieszymy się tym bardziej, że nagroda za Najlepsze Działania Marketingowe została przyznana po raz pierwszy i że właśnie za tym pierwszym razem zdobył ją polski importer marki. To świetnie rokuje na przyszłość, a nam daje dodatkowy bodziec do dalszej pracy, aby również w latach następnych zdobywać tak prestiżowe trofea.”

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,60 kB
Pobierz
Proszę czekać...