Najlepszy Partner Serwisowy koda 2008 w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
Najlepszy Partner Serwisowy koda 2008 w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
W trwającej cały ubiegły rok rywalizacji o miano najlepszego walczyły Autoryzowane Serwisy Skoda Auto Polska z całego kraju, a w indywidualnym finale ich reprezentanci rywalizowali o tytuł najlepszego z najlepszych.
– Organizowany corocznie konkurs służy z jednej strony edukacji, z drugiej podnoszeniu motywacji pracowników Działu Części Zamiennych i Akcesoriów u naszych Partnerów Serwisowych – mówi Jacek Pawlak, Kierownik Działu Części Zamiennych i Akcesoriów Skoda Auto Polska S.A. – Bardzo się cieszymy, ta rywalizacja przyczynia się do powiększania wiedzy merytorycznej osób odpowiedzialnych za sprzedaż oryginalnych części i akcesoriów. Dzięki temu możemy oferować naszym Klientom fachową radę i zwiększać jakość naszych usług serwisowych. Zastosowanie oryginalnych części zamiennych ma niebagatelne znaczenie dla wizerunku marki, bo dzięki temu spada usterkowość samochodów serwisowanych po upływie gwarancji – dodaje Pawlak.
Prowadzony co roku konkurs o miano Najlepszego Autoryzowanego Partnera Serwisowego w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów cieszy się niemałym zainteresowaniem pracowników punktów serwisowych. Wpływa na to struktura nagród w konkursie – laureaci otrzymują zarówno kwotę do wykorzystania na części zamienne zamówione w Skoda Auto Polska S.A., jak i nagrody pieniężne dla pracowników wyróżnionych punktów serwisowych. Przez cały okres trwania konkursu powstają rankingi najlepszych punktów serwisowych oraz podsumowanie zbiorcze, które wyłania najlepszy serwis utrzymujący się na szczycie listy w przeciągu kolejnych miesięcy. W roku 2008 niekwestionowanym liderem był Sinclan Bis z Warszawy, który zasłużył na miano najlepszego w podsumowaniu rocznym. Na drugiej pozycji uplasowała się firma Emida z Krakowa, a trzecia należy do firmy Plichta z Wejherowa.
Finał konkursu odbył się właśnie w Poznaniu. W końcowej rozgrywce wzięli udział reprezentanci większości z dziesięciu najlepszych Partnerów Serwisowych. Każdy z wyróżnionych Partnerów mógł wytypować po jednym przedstawicielu, który miał walczyć o miano Najlepszego Sprzedawcy Części Zamiennych 2008. W imieniu Sinclan Bis wystąpił Tomasz Bidas, Emidy – Tomasz Libront, Plichtę reprezentował Sebastian Ostrowski, Welm Centrum – Szymon Lejawka, firmę PH Maria Śliwka – Krzysztof Rabikowski, Carsed – Bogdan Wojtowicz, a Autoremo – Piotr Harnik.
Po emocjonującej rywalizacji w ostatnim etapie konkursu wyłoniono trójkę Najlepszych Sprzedawców Części Zamiennych w roku 2008. Pierwszą nagrodę zdobył Tomasz Libront reprezentujący firmę Emida, druga pozycja przypadła w udziale Krzysztofowi Rabikowskiemu z firmy PH Maria Śliwka, a na trzecim miejscu uplasował się Sebastian Ostrowski z firmy Plichta.