Najmłodsi testują nowe pokolenie KODY
Najmłodsi testują nowe pokolenie KODY
Dziś marka KODA jest nie do poznania: zarówno jej oferta, jak i cała gama modelowa, w której przez ostatnie 4 lata zmienił się każdy z modeli. KODĘ wyróżnia należący do światowej czołówki poziom bezpieczeństwa i technologii, a jednym z najbardziej znaczących kroków, który został postawiony ku nowej odsłonie marki, było wypracowanie nowego designu samochodów: wyrazistego, śmiałego, łączącego czeską tożsamość z nowoczesnością. Nowy charakter KODY podkreśla również odświeżona, wyrazista identyfikacja wizualna salonów, która jest integralną częścią strategii rozwoju marki.
„KODA to producent znany z przemyślanych samochodów o ponadprzeciętnej funkcjonalności i korzystnej ofercie finansowania – to właśnie te cechy wyniosły markę ku międzynarodowemu sukcesowi, który od wielu lat utrzymuje ją na pozycji lidera rynku w Polsce” – mówi Piotr Maj, Główny Specjalista ds. Komunikacji marki KODA. „By utrzymać tę popularność KODA reaguje na zmieniające się trendy, odpowiadając na potrzeby Klientów. Przez ostatnie lata wykonaliśmy dużo pracy, by KODA zyskała dziś zupełnie nowy wymiar” – podsumowuje Piotr Maj.
Kampania „Najmłodsi testują nowe pokolenie KODY” prowadzi odbiorców przez świat marki, ukazując jej zmienione, aktualne oblicze i wskazując na nowe możliwości i atrakcyjność odnowionej oferty. Działania reklamowe realizowane są w telewizji, radio, na outdoorze, w działaniach display i vod. Więcej informacji na temat oferty na www.nowaskoda.pl.
Zapraszamy do obejrzenia spotu reklamowego.