Najpopularniejszy model kody w nowych wariantach wyposażenia. koda Octavia Essence i RS w Polskim konfiguratorze
Najpopularniejszy model kody w nowych wariantach wyposażenia. koda Octavia Essence i RS w Polskim konfiguratorze
Nowa koda Octavia to samochód, który dzięki swojej niesamowitej uniwersalności spełni oczekiwania niemalże każdego kierowcy. Już w wersji Essence znajdzie się wszystko co potrzebne, a poszukiwacze sportowych wrażeń, na pewno odnajdą je w wariancie RS. Ze szczegółami tego modelu można zapoznać się w [konfiguratorze klienckim].
Wysoki standard
Nawet w podstawowym wariancie Essence w kodzie Octavii nie zabrakło wyposażenia, przydatnego na co dzień, które sprawia, że podróżowanie staje się bezpieczniejsze. W standardzie znajdziemy między innymi takie funkcje jak Front Assist i Lane Assist czy funkcję wykrywania zmęczenia kierowcy oraz rozpoznawanie znaków drogowych, a we wnętrzu cyfrowy zestaw wskaźników Digital Display. Korzystanie z samochodu jest też bardziej komfortowe dzięki Kessy GO, czy czujnikom parkowania (z tyłu). Nie trzeba się też martwić o widoczność, dzięki light and rain assist oraz światłom LED z przodu i z tyłu oferowanym w standardzie.
Wersja Essence dostępna jest ze wszystkimi standardowymi wersjami napędu. Wybierać można spośród dwóch silników benzynowych o mocy 85 kW (115 KM) lub 110 kW (150 KM) o pojemności 1.5 połączonych z manualną skrzynią biegów, dwóch hybryd, o mocy 85 kW (115 KM) lub 110 kW (150 KM) połączonych z automatyczną skrzynią biegów DSG lub dwóch silników wysokoprężnych, słabszy o mocy 85 kW (115 KM) połączony jest z manualną skrzynią biegów, a mocniejszy ma 110 kW (150 KM) i oferowany jest z automatyczną przekładnią.
Sportowe doznania
koda Octavia jest odpowiednim wyborem, również dla szukających jeszcze bardziej sportowych doznań. W odmianie RS z pewnością ich nie brakuje. Widać to po ostrych liniach nadwozia i obniżonym o 15 mm zawieszeniu, dzięki czemu samochód nie tylko wygląda ale i prowadzi się lepiej. Sercem kody Octavia RS jest nowy silnik o mocy 195 kW (265 KM), co stanowi wzrost o 15 kW (20 KM) w porównaniu z poprzednim modelem. Połączony on został ze skrzynią automatyczną z której moc trafia na przednią oś. Zastosowany został też elektroniczny system różnicowy, który kontroluje przekazywanie mocy na koła. Przy kierownicy znaleźć można manetki do zmiany biegów. Mimo swojego sportowego charakteru koda Octavia RS świetnie odnajdzie się też w dalekich podróżach jak i miejskich przejazdach. Inżynierowie kody po raz kolejny połączyli prowadzenie, praktyczność i komfort ze sportowym charakterem, mocą i zabawą.