Newsletter Dealer Miesiąca
Newsletter Dealer Miesiąca
Początek rywalizacji Drugie miejsce zajął autoryzowany punkt dealerski kody P.H.-U. M&M Marszałek z Częstochowy. Na trzeciej pozycji uplasowała się firma MARGO z Rybnika. Tuż za podium styczniowej rywalizacji o miano najlepszego dealera kody znalazł się punkt AUTO BĄCZEK Maria Bączek z Tarnowa. Pierwszą piątkę zamknęła firma AUTO-PERFECT z Leszna. Wyniki zanotowane przez dealerów w pierwszym miesiącu br. potwierdziły „wysoką formę” triumfatora zeszłorocznej edycji konkursu Dealer Roku, firmy Carsed Siedlce i są zapowiedzią ciekawej rywalizacji w 2007 r. Bez wątpienia dominacja Carsedu powinna wyzwolić w reprezentantach pozostałych punktów dealerskich „wolę walki” o tytuły przyznawane w poszczególnych miesiącach i zwycięstwo w klasyfikacji generalnej na koniec br. Autoryzowany Dealer Roku 2007 TOP 20 (styczeń 2007)
I
I
-
Styczeń 2007 – rynek motoryzacyjny w Polsce Komentarz Łukasza Paździora - Kierownika Działu Handlowego koda Auto Polska SA. Początek 2007 roku okazał się bardzo dobrym miesiącem dla branży motoryzacyjnej w naszym kraju. Styczeń br. to także bardzo dobry wynik marki koda i potwierdzenie wysokiej popularności samochodów naszej marki w Polsce. Pierwszy miesiąc tego roku to sprzedaż samochodów marki koda w wysokości 2 810 szt., co stanowi wzrost w stosunku do stycznia roku ubiegłego o 17,7% i udział w rynku na poziomie 12,37%. Naszą markę wyprzedziła jedynie Toyota z wynikiem 3 170 aut. Wynik Toyoty nie był jednak zaskoczeniem, mając na uwadze niski poziom sprzedaży pod koniec 2006. Warto jednak podkreślić, że nieprzerwanie na pozycji lidera polskiego rynku motoryzacyjnego znajduje się model Fabia ze sprzedażą w styczniu 1 574 szt. (618 szt. wersja hatchback, 299 wersja Sedan i 657 wersja Combi). Naszym celem w tym roku jest osiągnięcie po raz trzeci pierwszego miejsca. Jesteśmy do tego przygotowani. Już wkrótce pojawi się nowa Fabia, która zawsze wyznaczała standardy w segmencie aut małych. Nadal przed nami do wykorzystania duży potencjał po stronie modelu Roomster. Tutaj planujemy wdrażać nowe narzędzia wsparcia sprzedaży, do których zaliczyć można niedawno wprowadzony „Kredyt 3 x 1/3”. W wyścigu o pierwsze miejsce najważniejszą jednak rolę odgrywają sprzedawcy. To od Państwa umiejętności, wiedzy i zaangażowania zależy sukces kody na rynku polskim. Wpływ sprzedawcy na decyzje Klienta jest ogromny. Oczywiście wymaga to wykorzystania odpowiednich narzędzi, do których zaliczyć możemy jazdę próbną, na którą koda Auto Polska w roku bieżącym będzie kładła szczególny nacisk. Plan sprzedaży kody na miesiąc luty kształtuje się na poziomie 2 700 samochodów i daje realną szansę na pierwszą pozycję w tym miesiącu. Dla porównania prognoza Toyoty wynosi 2 500 aut. Jednak osiągnięcie tych założeń wymaga Państwa maksymalnego zaangażowania i przekroczenia indywidualnych planów miesięcznych. Styczeń 2007 był również dobry dla całego rynku motoryzacyjnego i zakończył się sprzedażą w wysokości 22 717 samochodów osobowych. Tak dobrego rezultatu nie notowaliśmy od półtora roku; po raz pierwszy od lipca 2005 roku został przekroczony pułap sprzedaży 22 000 szt. Dla porównania w styczniu ubiegłego roku sprzedaż wyniosła zaledwie 18 680 szt., czyli o 21,6% mniej niż w roku bieżącym. Tak dobry początek roku oraz ostatni kwartał 2006 dają podstawę do optymistycznego spojrzenia w przyszłość. W ostatnim czasie koda Auto Polska zrewidowała prognozy dotyczące całkowitego rynku z planowanych 240 000 sprzedanych aut do poziomu 260 000 samochodów, które trafią do polskich Klientów.