Nowa oferta silników Škody
12 maja 2010

Nowa oferta silników Škody

Nowa oferta silników Škody

Škoda Auto zaprezentowała zmiany dotyczące modeli ze swego portfolio, które zostaną wprowadzone dla roku modelowego 2011. Będą one dotyczyły głównie silników - nowe jednostki napędowe oparte są na nowoczesnej technologii common rail, która zastąpi dotychczas stosowany system pompowtryskiwaczy.
Silnik 2.0 TDI

Do portfolio silników przygotowanych dla Octavii, dołączy nowa jednostka wykorzystująca technologię common rail - 2.0 TDI CR DPF/140 KM która zastąpi dotychczasową, o identycznej mocy - 2.0 TDI PD. Nowy silnik będzie dostępny zarówno z manualną, jak i automatyczną przekładnią z napędem na przednie, jak i na wszystkie koła. W późniejszym czasie, będzie oferowany również z automatyczną przekładnią DSG i napędem na wszystkie koła.

Gama silników dostępnych dla Yeti poszerzy się o nowoczesną jednostkę 1.4 TSI 122 KM dostępną z manualną przekładnią i napędem na przednią oś. Ponadto, klienci będą mogli wybrać silnik 2.0 TDI CR DPF/140 KM z napędem na cztery koła z przekładnią manualną lub automatyczną przekładnią DSG. Oprócz tego, producent przygotował kolejną generację silnika 2.0 TDI CR DPF/170 KM, który będzie oferowany z przekładnią manualną i napędem na cztery koła.

Silnik 1.4 TSI
Eckhard Scholz

"Wszystkie nowe silniki wpisują się w trend downsizingu, czyli oferują maksymalną wydajność przy mniejszej pojemności silnika. Nowe technologie, takie jak common rail (system bezpośredniego wtrysku paliwa), pozwalają nam w dalszym ciągu redukować poziom emisji spalin i poziom zużycia paliwa. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom mocne i jednocześnie oszczędne, przyjazne środowisku silniki," powiedział Eckhard Scholz, Członek Zarządu Škoda Auto, odpowiedzialny za Rozwój Technologiczny.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,84 kB
Pobierz
Proszę czekać...