Nowa koda Fabia - „Najlepsza w Polsce”
Nowa koda Fabia - „Najlepsza w Polsce”
Plebiscyt zorganizowało Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu wraz z wielkopolskimi mediami, a głosowało w nim 2500 czytelników, słuchaczy i Internautów z całej Polski.
Podczas uroczystego wręczenia godła „Najlepsze w Polsce” gratulacje dla Skoda Auto Polska S.A. składali m.in. organizatorzy konkursu oraz Wojewoda Wielkopolski Piotr Florek. - Na najlepszych głosowali głównie Wielkopolanie, którzy dużą wagę przywiązują do rzetelności, uczciwości i jakości. Cieszymy się ze zwycięstwa kody tym bardziej, że polski importer produktów czeskiego koncernu ma swoją siedzibę w Poznaniu – mówi Jacek Bielaczyk, dyrektor konkursu.
Certyfikat Konsumenckiego Konkursu Jakości „Najlepsze w Polsce”ó przyznaje się co roku by wyróżnić i wypromować produkty i usługi świadczone przez firmy z krajów Unii Europejskiej cieszących się największym uznaniem Konsumentów w Polsce. Godło Promocyjne „Najlepsze w Polsce” w 2003 roku zastąpiło „Dobre, bo Polskie”, funkcjonujące od stycznia 1992 roku. Nagrody przyznawane są dwa razy w roku w kategoriach Usługi i Produkty. W plebiscycie głosują Konsumenci za pomocą kuponów zamieszczanych w Głosie Wielkopolskim, na stronie internetowej Towarzystwa im. Hipolita Cegielskiego lub oddając głosy telefoniczne. Klienci oceniają przede wszystkim walory użytkowe i jakość produktów, a o wyróżnieniu danego produktu lub usługi decyduje ilość przyznanych głosów. Patronat medialny pełnią Głos Wielkopolski, Radio Merkury S.A., Telewizja Poznań oraz Europejski Magazyn Europartner.
Doceniona w tegorocznej edycji plebiscytu konsumenckiego Nowa koda Fabia to najpopularniejszy model kody i zarazem najpopularniejszy sprzedawany w Polsce samochód. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych: hatchback i combi. Premiera Fabii hatchback odbyła się w kwietniu 2007, od tego czasu sprzedano w Polsce 9014 egzemplarzy – 3883 sztuk w 2007 roku i 5131 w okresie styczeń - lipiec 2008. W lutym trafiła do sprzedaży druga wersja nadwoziowa – Fabia Combi. W tym roku w Polsce model tenó zakupiło 2656 Klientów.