Nowa KODA OCTAVIA w kampanii pod hasłem „Premiera Roku”
Nowa KODA OCTAVIA w kampanii pod hasłem „Premiera Roku”
Pod hasłem „Nowa KODA OCTAVIA. Premiera Roku” marka prowadzi kampanię najnowszej, czwartej już generacji swojego bestsellera. Celem jest promocja legendarnego modelu OCTAVIA, będącego ekscytującym połączeniem jakości, wygody i elegancji. Hasło kampanii zwraca uwagę na wyjątkowość auta, które jest najbardziej wyczekiwaną premierą 2020 roku. Kampania wystartowała w pierwszych dniach lipca.
Ciszę przerywa dynamiczna muzyka. Z ciemności wyłania się zarys błyszczącej sylwetki nowego modelu OCTAVIA. Światło pada na jego poszczególne detale, podkreślając ich wyjątkowość. Na ekranie pojawia się hasło: „Nowa KODA OCTAVIA. Premiera Roku” a oczom widza ukazuje się pełna sylwetka czwartej odsłony bestsellera marki.
Tak właśnie wygląda spot video, będący elementem kampanii reklamowej, której celem jest zaprezentowanie wszystkich atutów nowego modelu OCTAVIA i ukazanie go w odpowiedniej oprawie podkreślającej unikatowe elementy designu zarówno linii nadwozia jak i wnętrza oraz wyposażenia dostępnego dotychczas dla aut wyższej klasy. Widz zapoznaje się najpierw z detalami modelu. Zabieg pobudza wyobraźnię, sprawiając, że odbiorca zastanawia się nad pełnym wyglądem sylwetki KODY OCTAVIA. Ta tajemnica zostaje jednak odsłonięta na samym końcu filmu.
Kampanii, która odbywa się pod hasłem: „To nie jest rok premier. To jest premiera roku” towarzyszy wyrazista oprawa muzyczna. Jest to znany przebój amerykańskiego zespołu Welshly Arms, „Legendary”. Tekst utworu doskonale koresponduje z tematem video. Opowiada bowiem o pragnieniu dokonania niezwykłych czynów, które przejdą do legendy. Bestsellerowa KODA OCTAVIA już lata temu stała się legendarna, plasując się na szczytach samochodowych list bestsellerów.
OCTAVIA czwartej generacji zachwyca ponadczasową sylwetką, której poszczególne elementy podkreślają dynamiczny charakter samochodu oraz imponuje komfortem i jakością wykonania we wnętrzu. Bestseller marki zyskał nie tylko nowe oblicze oraz wyposażenie, ale także innowacyjne technologie. OCTAVIA to ikona KODY, która wyznacza kierunek rozwoju designu marki. KODA OCTAVIA jest od wielu lat najlepiej sprzedającym się modelem nie tylko na polskim rynku, ale trafiła także na listy bestsellerów w siedmiu innych krajach.
– 2020 to rok premiery najnowszej, czwartej już generacji ikony marki, KODY OCTAVIA, która jak nigdy dotąd naszpikowana jest nowoczesnymi technologiami i innowacyjnymi rozwiązaniami, zapewniającymi kierowcom oraz pasażerom jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa, a także komfort zarezerwowany dotychczas dla aut klasy premium. Cieszymy się, możemy odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów, oferując im model, który jest zachwycający pod każdym względem – komentuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu KODA Polska.
Kampania, która rozpoczęła się na początku lipca realizowana jest w telewizji, radiu oraz kanałach digitalowych. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD. W dniach od 27 lipca do 1 sierpnia kierowcy mogą zapoznać się z ekscytującym modelem KODA OCTAVIA na żywo, podczas dni otwartych w salonach marki.