Pierwsza interaktywna reklama w Polsce
1 marca 2010

Pierwsza interaktywna reklama w Polsce

Pierwsza interaktywna reklama w Polsce

Marka Škoda po raz kolejny sięga po niekonwencjonalne rozwiązanie marketingowe.

Skoda Auto Polska S.A. jako pierwsza marka spośród wszystkich obecnych na polskim rynku reklamowym, zdecydowała się na niezwykle innowacyjne wykorzystanie telewizji jako interaktywnego nośnika reklamowego. Wyjątkowa emisja interaktywnego spotu telewizyjnego odbędzie się już dzisiaj  około godz. 19.27 w TVP1.

"Przygotowując kolejne kampanie reklamowe staramy się w pełni wykorzystywać potencjał  standardowych narzędzi reklamowych, ale zawsze w niecodzienny sposób. Jest to tym ważniejsze, że konsumenci wykazują coraz mniejsze zainteresowanie standardowym przekazem mediowym. Jestem przekonany, ze spot, który dzisiaj będą Państwo mogli obejrzeć, okaże się niezwykle ciekawym przykładem interaktywnej reklamy" - powiedział Arkadiusz Miłek, Kierownik Działu Produktu Skoda Auto Polska S.A.

Interaktywny spot zostanie wyemitowany dzisiaj w TVP1 około  godz. 19.27. Serdecznie zapraszamy przed telewizory!

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,08 kB
Pobierz
Proszę czekać...