Ponad 12 proc. udział w rynku
13 lutego 2003

Ponad 12 proc. udział w rynku

Ponad 12 proc. udział w rynku

W styczniu sprzedano w Polsce 28 201 nowych samochodów, w czym 3 446 egz. stanowiły trzy modele marki Škoda.

Najwięcej samochodów sprzedał Fiat - 5 694 egz. (+9,97 proc.). Drugą pozycję zajęła Škoda - 3 446 (+33,98 proc.), co stanowi 12,22 proc. udziałów w rynku. Jest to prawie dwuprocentowy wzrost w porównaniu ze styczniem 2002 roku.

Dalsze pozycje to:
- Renault 2 951 (+12,29),
- Toyota 2 846 (+93,61),
- Opel 2 845 (+21,84),
- Peugeot 2 263 (+19,23),
- Citroen 1 398 (+57,97),
- Daewoo 1 272 (-41,38),
- Volkswagen 1 222 (- 9,75),
- Ford 1 095 (+94,15).

Jak wynika z danych, większość importerów odnotowała znaczny wzrost sprzedaży. Natomiast największy spadek stał sie już od wielu miesięcy domeną upadającego i niepewnego swoich dalszych losów Daewoo.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 823,00 B
Pobierz
Proszę czekać...