Pozostał tylko tydzień do premiery kody Roomster
Pozostał tylko tydzień do premiery kody Roomster
Ekspozycja koda Auto w Hali nr 2 genewskiej wystawy to łącznie 1 155 metrów kwadratowych. Przestrzeń przeznaczona na prezentację nowego modelu – 723 metry kwadratowe oraz liczba samochodów (6 modeli koda Roomster, każdy w innej wersji wyposażenia) świadczą o tym, jak ważna jest to premiera dla kody. Roomster, jeszcze jako model koncepcyjny, pojawił się po raz pierwszy podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej we Frankfurcie w 2003 r. Bardzo pozytywne przyjęcie samochodu zarówno przez ekspertów jak i publiczność udowodniło, że koda Auto ma potencjał i pomysły jak wprowadzić niekonwencjonalne rozwiązania w życie. koda Roomster to bardzo przestronne wnętrze przy kompaktowych rozmiarach zewnętrznych. Unikalny i oferujący wiele możliwości system aranżacji tylnej kanapy VarioFlex, który pozwala dowolnie kształtować przestrzeń z tyłu pojazdu poprzez łatwy montaż i demontaż poszczególnych modułów tylnej kanapy. Wyższa pozycja pasażerów tylnych siedzeń w połączeniu z dużą powierzchnią tylnych szyb bocznych i pokrywy bagażnika oraz panoramicznym dachem zapewniają doskonałą widoczność i potęgują poczucie przestrzeni. Nawet podstawowe wersje kompaktowej kody Roomster są wyposażone w 4 poduszki powietrzne i 5 trzypunktowych pasów bezpieczeństwa z pirotechnicznymi napinaczami. Po raz pierwszy w aucie tej klasy opcjonalnie dostępne są halogenowe reflektory skrętne oraz światła przeciwmgielne z funkcją „Corner”. Także filtr cząstek stałych dla silników diesla (DPF) będzie oferowany od początku sprzedaży samochodu. koda Roomster trafi do sprzedaży w Polsce we wrześniu 2006 r. Poza modelem Roomster, koda Auto przedstawi w Genewie także inne auta znajdujące się w jej ofercie: kodę Fabia, kodę Octavia i kodę Superb. Standardowe wyposażenie już w podstawowej wersji sprawdzonej i bezpiecznej kody Fabia zawiera poduszkę powietrzną dla kierowcy, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z pirotechnicznymi napinaczami i zagłówki dla wszystkich pasażerów. Zabezpieczenie samochodu zostało udoskonalone przez zainstalowanie immobilizera nowej generacji. Poza tym w ofercie znajdą się cztery nowe kolory nadwozia. Od czerwca br. benzynowa jednostka 1.4 16V/55 kW (75 KM) napędzająca kodę Fabia Sedan i Combi zostanie zastąpiona mocniejszym silnikiem 1.4 16V/59 kW (80 KM). Ta jednostka napędowa pojawi się również w rodzinie modelowej kody Octavia. Także filtr cząstek stałych dla silników diesla, niewymagający specjalnych dodatków jest teraz oferowany w silniku 1.9 TDI PD/77 kW (105 KM). Podobnie jak w kodzie Fabia Klienci, którzy zdecydują się na kodę Octavia, będą mogli wybierać z poszerzonej palety kolorów nadwozia, a także z dłuższej listy wyposażenia opcjonalnego. Oprócz nowych turbodoładowanych silników diesla, które mogą się teraz znaleźć pod maską kody Superb, wprowadzono we flagowym modelu kody kilka zmian dotyczących wyposażenia wnętrza. Zieleń Highland i Błękit Storm – to również nowe kolory nadwozia dla modelu koda Superb.