Precyzja i emocje: Zespół ŠKODA Design tworzy trofea dla zwycięzców Tour de France
20 lipca 2015

Precyzja i emocje: Zespół ŠKODA Design tworzy trofea dla zwycięzców Tour de France

Precyzja i emocje: Zespół ŠKODA Design tworzy trofea dla zwycięzców Tour de France

Ostre jak brzytwa krawędzie, trójwymiarowe powierzchnie, dynamiczne i eleganckie kształty - nowy język designu ŠKODY jest bardziej emocjonujący i atrakcyjny niż kiedykolwiek. ŠKODA Design połączył te elementy, by stworzyć kryształowe trofea dla zwycięzców tegorocznego Tour de France. Rzeźby są prawdziwymi arcydziełami sztuki!
 
26 lipca, czyli w dniu wielkiego finału Tour de France, kolarze przekroczą linię mety na Polach Elizejskich. Podczas ceremonii wręczenia nagród, na oczach setek tysięcy fanów kolarstwa, zwycięzcy będą dumnie podnosić swoje trofea w stronę paryskiego nieba.

Trofea są wyjątkowe: Rzeźby stworzone przez zespół projektantów ŠKODA Design i zostały wykonane w Czechach przez PRECIOSA, renomowaną czeską hutę szkła Kamenický Šenov.


W tym roku po raz dwunasty ŠKODA Auto została oficjalnym sponsorem i oficjalnym partnerem wyścigu Tour de France. „Jesteśmy dumni z naszej długiej współpracy z organizatorami najsłynniejszego wyścigu kolarskiego na świecie” - mówi kierownik projektu ze strony ŠKODY, Jozef Kabaň. „Kolarstwo na najwyższym poziomie wymaga pasji, umiejętności, wytrzymałości i doskonałości w najdrobniejszych szczegółach; to jest coś, co może nas zainspirować nie tylko w pracy, ale także w naszym codziennym życiu.”

Jak w poprzednich latach, ŠKODA Design stworzyło trofea dla zwycięzców każdej z czterech koszulek: żółtej, zielonej, białej i białej w czerwone grochy. Oprócz inspirującego kształtu 60-centymetrowego trofeum o wadze czterech kilogramów, każde z nich zostało niezwykle precyzyjnie wykończone. Powierzchnia trofeum wykonana jest w technologii StarDust® - małe kryształy opływają dynamiczną i elegancką bryłę szkła, podkreślając jego genialny wygląd. Aby uczcić debiut ŠKODY w sponsorowaniu zielonej koszulki, trofeum dla najlepszego sprintera po raz pierwszy jest wykonane z zielonego szkła.
 

Prezentacja trofeów dla tegorocznych laureatów jest dla ŠKODY, coraz mocniej angażującej się w Tour de France, bardzo ważnym wydarzeniem. Dodatkowo nowa ŠKODA Superb odgrywa ważną rolę jako oficjalny czerwony samochód podczas wyścigu. Ponadto, flota pojazdów ŠKODA zapewnia silną obecność marki na całej imprezie – to aż 250 pojazdów wsparcia ŠKODY Octavia Combi i ŠKODY Superb.

 
Zaangażowanie ŠKODY w kolarstwo pokazuje jak istotne i szczególne są relacje między marką a rowerem. Ojcowie założyciele ŠKODY, Václav Laurin i Václav Klement, rozpoczęli historię sukcesu firmy 120 lat temu, właśnie od produkcji rowerów.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,79 kB
Pobierz
Proszę czekać...