Problemy w lasach Walii
Problemy w lasach Walii
Toni Gardemeister wkrótce po opuszczeniu strefy serwisowej miał problemy z pompą hydrauliczną. Dopiero po czterech odcinkach specjalnych wymieniona została w jego Fabii WRC skrzynia biegów. Kilka odcinków załoga przejchała z niesprawnymi hamulcami i dyferencjałami. Tylko cudem uniknęli wypadku. Natomiast Didier Auriol już na pierwszym odcinku specjalnym drugiego etapu wyleciał z trasy. Nieszczęśliwie jego auto zawiesiło się na skarpie i na trasę mógł powrócić tylko dzięki pomocy kibiców. Jadący samochodem koda Octavia WRC Jan Kopecky uszkodził tylny dyferencjał, ale ostatecznie po drugim dniu awansował na 19.miejsce w klasyfikacji generalnej. Do zakończenia rajdu pozostały jeszcze trzy odcinki specjalne o łacznej długości 73,86 kilometra.
Klasyfikacja generalna 59.Rajdu Wielkiej Brytanii po II dniu (15.OS):
1.Solberg/Mills Subaru Impreza WRC - 2h48'55"4 107,6 km/h
2.Loeb/Elena Citroen Xsara WRC +00'41"2
3.Makinen/Lindstrom Subaru Impreza WRC +02'25"2
4.McRae/Ringer Citroen Xsara WRC +02'31"4
5.Rovanpera/Pietilainen Peugeot 206 WRC +04'33"9
6.Duval/Prevot Ford Focus RS WRC +05'53"7
7.Loix/Smeets Peugeot 206 WRC +06'29"2
8.Stohl/Minor Peugeot 206 WRC +07'35"8
9.Kresta/Tomanek Peugeot 206 WRC +07'36"5
10.Pykalisto/Mannisenmaki Peugeot 206 WRC +08'03"9
12.Auriol/Giraudet koda Fabia WRC +13'20"3
....
15.Gardemeister/Lukander koda Fabia WRC +21'23"1
....
19.Kopecky/Schowanek koda Octavia WRC +24'30"0