Rebranding w rekordowym czasie: już 1500 salonów KODY w nowej odsłonie
Rebranding w rekordowym czasie: już 1500 salonów KODY w nowej odsłonie
KODA nabiera tempa we wprowadzaniu nowej identyfikacji wizualnej swojej sieci dealerskiej. Zaledwie trzy miesiące po tysięcznym salonie przebudowanym według nowego stylu, salon AUTO.POINT 21 SAS w Luisant, na południowy-zachód od Paryża, został właśnie 1500 dealerem marki, który wdrożył nowoczesny, skoncentrowany na Kliencie design, stanowiący nowy znak rozpoznawczy KODY. Poza Europą nowy wygląd salonów jest implementowany także w Azji, Afryce i Australii.
„Prowadząc największą kampanię modelową w 120-letniej historii marki równolegle zmieniamy wygląd salonów KODY na całym świecie. Przy procesie tym współpracujemy blisko z naszymi partnerami handlowymi, by zagwarantować im nieustanną kontynuację udanego rozwoju. Jesteśmy zachwyceni faktem, że od początku 2014 roku nową identyfikację wizualną udało się wprowadzić już do półtora tysiąca salonów” – oznajmia Werner Eichhorn, Członek Zarządu firmy KODA ds. Sprzedaży i Marketingu. „Nasz nowy wygląd stanowi doskonałą bazę dla nowoczesnej gamy modelowej KODY. Jednocześnie restrukturyzujemy wszystkie nasze procesy i działania, tak by jeszcze bardziej angażować Klientów w naszych salonach.”
Czy to w Pradze, Paryżu, Sidney czy Tajpej, nadrzędnym celem nowego designu salonów KODY jest efektywna, bezpośrednia i otwarta komunikacja z Klientami. Zgodnie ze strategią „Human Touch”, najważniejszy jest personalny kontakt z Klientem. Przekłada się to na cały wygląd i architekturę salonów, które są teraz bardzo przestronne i posiadają duże przeszklone powierzchnie. Partnerzy handlowi KODY są nieustannie szkoleni w celu zapewnienia najwyższej satysfakcji konsumenta.
Najważniejszym wydarzeniem roku 2015 było wprowadzenie zupełnie nowego modelu flagowego, KODY Superb trzeciej generacji.
Czeska marka planuje kontynuować tę udaną drogę intensywnego rozwoju w najbliższych latach. Obok znanych już mocnych stron KODY, firma zwiększa nacisk na emocjonalną wartość marki i jej modeli, co odzwierciedla także nowy wizerunek salonów sprzedaży.