Rekordowa sprzedaż Superba i Yeti
Rekordowa sprzedaż Superba i Yeti
Superb drugiej generacji na rynku pojawił się w 2008 roku – od samego początku liczba zamówień tego modelu systematycznie się zwiększa. W samym listopadzie br. kupiło go 370 nabywców. Rekordy popularności pobił Superb wyposażony w jednostkę 2.0 TDI CR DPF o mocy 170 KM. W skali roku, niemal 60% osób kupujących nowego Superba, zdecydowało się na tę jednostkę napędową. W minionym miesiącu, udział sprzedaży tego silnika spośród wszystkich dostępnych w gamie Superba, wyniósł 63,78%.
Klienci wyjeżdżający nowym Superbem z salonu kody, najczęściej decydowali się na wersję wyposażenia Elegance. Zamówiono ją do ponad połowy nowo zakupionych Superbów (54,82%). Wersja Elegance zapewnia użytkownikom komfort na najwyższym poziomie, bogate wyposażenie standardowe, duży wybór materiałów wykończenia wnętrza, ze skórzaną tapicerką włącznie, a także unikatowy kształt przednich siedzeń, które gwarantują niesłychaną wygodę podczas długich podróży.
Obok Superba drugiej generacji, wyraźnie rośnie też powodzenie modelu Yeti. W listopadzie 2010, na zakup pierwszego SUV-a czeskiej marki zdecydowało się 195 nowych nabywców. Szczególną popularnością cieszy się jednostka 1.4 TSI o mocy 122 KM, która jest doskonałym kompromisem pomiędzy silnikami 1.2 TSI, a 1.8 TSI. Silnik odnotowuje duży wzrost udziału w sprzedaży: z 3,5% w lipcu, do 18,46% w listopadzie.
Na wzrost zainteresowania zakupem Yeti z pewnością wpłynęły też specjalne pakiety wyposażenia dodatkowego: funkcjonalny SMART i stylistyczny TRENDY. Dzięki nim, Yeti jeszcze bardziej wyróżnia się na drodze, a dodatkowo jest jeszcze bardziej praktyczny.