Rynek w październiku
1 listopada 2004

Rynek w październiku

Rynek w październiku

Škoda ciągle zajmuje mocną, drugą pozycję na polskim rynku nowych samochodów. Jednak dystans do lidera - firmy Fiat - wyraźnie się zmniejsza. Znakomitym na to przykładem są wyniki sprzedaży zanotowane przez oba koncerny w październiku br.

W porównaniu do rezultatów osiągniętych rok temu, gdy Škoda Auto Polska sprzedała blisko 45% mniej samochodów niż Fiat Auto Poland, teraz możemy mówić o wyrównaniu stawki - różnica nie sięga nawet 5%. Kolejne miejsca zajęły Renault, Toyota i Ford. Także jeśli chodzi o udział w polskim rynku motoryzacyjnym widać znaczące zmiany. W październiku Škoda zanotowała wynik 12,49% (11,7% w analogicznym okresie 2003 r.), przy 13,33% Fiata (21,13% rok temu). Renault osiągnęło wynik 9,72%, Toyota 8,79%, a Ford 7,88%. Porównanie najlepiej sprzedających się marek samochodów na polskim rynku motoryzacyjnym październik 2004 r. - październik 2003 r.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 965,00 B
Pobierz
Proszę czekać...